ارسال ۱۳۰ تن اقلام امدادی از تکاب به مناطق زلزله زده کرمانشاه

فرماندار تکاب گفت: ۱۳۰ تن اقلام امدادی مردم تکاب به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ایرج ثقفی فرماندار تکاب گفت: بیش از ۱۳۰ تن اقلام امدادی و کمک‌های مردمی این شهرستان به ارزش سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال روز گذشته/پنجشنبه/ در قالب ۲۳ محموله به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد.

وی ادامه داد: این محموله شامل مواد خوراکی و غذایی، البسه گرم، فرش، پتو و چادر و آب معدنی است.

ثقفی گفت: بیش از ۲ تن برنج، ۴۰۰ کیلو روغن، یکهزار قوطی انواع کنسرو، یکهزار تخته پتو، ۳۰۰ تخته فرش، ۳۰۰ دستگاه چادر امدادی از مهمترین اقلام امدادی کمک‌های مردمی تکاب است که توسط جمعیت هلال احمر این شهرستان به استان کرمانشاه ارسال شد.

وی اظهار کرد: همچنین بیش از ۱۰۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی مردم شریف تکاب به حساب‌های کمک‌های مردمی برای زلزله زدگان استان کرمانشاه واریز شد.

وی ادامه داد: نانوایان تکابی نیز بیش از ۶۰ هزار قرص نان برای زلزله زدگان کرمانشاه پختند که در قالب این محموله‌ها به این مناطق ارسال شده است.

فرماندار تکاب با تشکر و قدردانی از مشارکت کم نظیر مردم تکاب در زمینه کمک به زلزله زدگان کرمانشاه گفت: بسیاری از رانندگان خودرو‌های سنگین، کامیون‌ها و وانت‌ها برای ارسال محموله‌های امدادی اعلام آمادگی کرده اند و در امر کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه مشتاقانه حضور یافته اند.

ثقفی اضافه کرد: یک تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر تکاب با ۴ نیروی نجاتگر متخصص و یک نیروی خدمات رسان از نخستین ساعت‌های پس از وقوع زلزله برای کمک رسانی به زلزله زدگان در شهرستان‌های دالاهو و کرند غرب استان کرمانشاه حضور یافتند.

انتهای پیام//ن.م

ارسال کمک های مردمی از تکاب به مناطق زلزله زده کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.