فرمانداری دلفان؛

خسارت ۳ میلیارد تومانی زلزله به تاسیسات شهرستان دلفان

فرماندار دلفان با اشاره به زلزله اخیر این شهرستان گفت: این زمین لرزه ۳ میلیارد تومان تومان به تاسیسات زیربنایی شهرستان دلفان خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جعفر طولابی، فرماندار دلفان گفت: به محض وقوع زلزله شورای مدیریت بحران شهرستان با آماده باش صد در صد به صورت فوق العاده جهت مقابله با هرگونه حادثه احتمالی تشکیل جلسه داد.

وی عنوان کرد: درهمین راستا جهت کمک به زلزله زدگان پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در سطح شهرستان فعال شدند که در این راستا چندین محموله کمک‌های جمع آوری شده و کمک‌های دستگاه‌های خدمات رسان به مناطق زلزله زده ارسال شدند و خوشبختانه حس نوعدوستی و میزان مشارکت مردم به حدی است که جمع آوری کمک‌های مردمی در سطح شهرستان همچنان ادامه دارد.

فرماندار دلفان با بیان اینکه به محض وقوع زلزله اکیپ‌های امداد و نجات هلال احمر، اکیپ‌های بهداشتی و درمانی و خدماتی شهرستان دلفان به مناطق آسیب دیده اعزام شدند، تصریح کرد: این زلزله همچنین خساراتی به واحد‌های مسکونی، تاسیسات آب، برق، گاز، اماکن آموزشی، بهداشتی و درمانی، واحد‌های دامی، اماکن ورزشی و اداری شهرستان دلفان وارد کرد.

طولابی افزود: بر اساس آخرین بررسی‌ها و برآورد‌ها تعداد ۲۸۰ واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی بین ۱۰ تا ۳۵ درصد، تعداد ۳۹ واحد آموزشی و ۳ سالن ورزشی بین ۱۰ تا ۳۰ درصد خسارت دیدند که در مجموع بالغ بر ۳ میلیارد تومان برآورد شده است.

فرماندار دلفان با اشاره به اینکه کار برآورد خسارات به واحد‌های مسکونی توسط کارشناسان بنیاد مسکن آغاز شده و تا چند روز آینده جمع بندی خواهند شد.

انتهای پیام/د

زلزله ۳ میلیارد تومان به تاسیسات شهرستان دلفان خسارت وارد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار