ارائه طرح احداث 4 پارکینگ زیرسطحی و روسطحی در مشهد

مدیر مرکز طراحی و مطالعات پروژه‌های شهری شهرداری مشهد از ارائه طرح احداث 4 پارکینگ زیرسطحی و روسطحی در مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ اعظم مرادی گفت: به منظور رفع مشکل ترافیک و فراهم آوردن فضای پارک مناسب برای خودروها، معاونت شهرسازی و معماری با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد طرح احداث 4 پارکینگ زیرسطحی و روسطحی در این کلانشهر را تهیه و ارائه کرده است.

وی با اشاره به نیازسنجی‌های صورت گرفته در خصوص معابر اولویت‌دار شهر به منظور ایجاد پارکینگ، افزود: با توجه به حجم بالای تردد در خیابان‌های بهار و وجود مراکز اداری و نظامی در این محدوده، پارکینگ زیرسطحی همت در خیابان بهار جنب تالار یگانه پیش‌بینی شده و مدت زمان اجرا 30 ماه در نظر گرفته شده است.

مدیر مرکز طراحی و مطالعات پروژه‌های شهری شهرداری مشهد گفت: همچنین بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته ضلع غربی پارک ملت نیز نیازمند ایجاد پارکینگ است که به همین منظور طرح ایجاد پارکینگ زیرسطحی ضلع غربی پارک ملت نیز ارائه شده است.

مرادی گفت: در عین حال حجم بالای تقاضا و تردد در ضلع جنوبی پارک ملت و پایانه آزادی نیز ضرورت احداث پارکینگ و پایانه زیرسطحی آزادی را در ضلع جنوبی پارک مورد تاکید قرار می‎دهد که طرح‌های مربوطه در این خصوص نیز تدوین شده است.

وی افزود: با توجه به حجم بالای زائران و مسافرانی که در محدوده اطراف حرم مطهر رضوی تردد می‌کنند، ایجاد پارکینگی در مجاورت فرهنگسرای زیارت واقع در بولوار وحدت نیز ضروری است و طرحی به این منظور ارائه شده است.

مدیر مرکز طراحی و مطالعات پروژه‌های شهری شهرداری مشهد با اشاره به اینکه احداث پارکینگ جزو اولویت‌های درجه دوم است، گفت: ضرورت دارد برای ایجاد پارکینگ، بخش خصوصی وارد عمل شود.

انتهای پیام// م.م

ضرورت جذب بخش های خصوصی برای ایجاد پارکینگ عمومی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.