بزرگ‌ترین و کامل‌ترین بخش همودیالیز خاورمیانه در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز

رئیس بیمارستان امام رضای تبریزگفت: بزرگ ترین و کامل ترین بخش همودیالیز خاورمیانه، با 122 تخت در این بیمارستان در حال ارائه ی خدمات به بیماران دیالیزی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دکتر اسمعیل فرجی رئیس بیمارستان امام رضای تبریز در حاشیه بازدید خبرنگاران استان از این بیمارستان، با ارائه توضیحاتی در خصوص بخش همودیالیز گفت: اگر کمک و همیاری خیران نبود، ما هرگز توان ساخت چنین مجموعه ای را نداشتیم. این بخش به کمک خیران آقای نوبری و آقای مردانی آذرایجاد شده است.

وی تاکید کرد: پیوند مغز استخوان، کلیه و عروق هم اکنون در این مرکز در حال انجام بوده و چهار اتاق عمل مخصوص پیوند اعضا و 24 تخت آی سی یو با فیلتراسیون نیز در این بخش وجود دارد.

فرجی با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی به منظور افزایش اهدای عضو گفت: تعداد پیوند از مرگ مغزی روز به روز در حال افزایش بوده و رسانه ها در این میان نقش موثری را ایفا می کنند.

دکتر جمال حسینی اقدم، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز با بیان این که اقدامات انجام شده در طول چهار سال گذشته قابل مقایسه با زمان‌های گذشته نیست، گفت: خدمات ارائه شده، توسعه ی فیزیکی و بهبود تجهیزات در این دوره قابل مقایسه با هیچ دوره ای نیست و دانشگاه در طول این چهار سال با جذب اعتبارات در راستای بهبود ارائه ی خدمات تلاش کرده است.

 

انتهای پیام/ش

ارائه خدمات به بیماران دیالیزی در بیمارستان امام رضا تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.