برگزاری ویژه‌برنامه «کوچه‌باغ شهادت» در کازرون

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران کازرون از برگزاری ویژه‌برنامه «کوچه‌باغ شهادت» به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شهرام افشاریان فرمانده سپاه کازرون از برگزاری ویژه‌برنامه «عصر خاطره» توسط پیشکسوتان بسیج و ادامه برنامه کوچه‌باغ شهادت در کازرون خبر داد و گفت: برنامه کوچه‌باغ شهادت پیش از این در هفته دفاع مقدس در کوچه مسجد صاحب‌الزمان (عج) کازرون با تعداد ۱۸ شهید برگزار شد که با استقبال خوب مردم روبرو شد که ادامه این برنامه در ایام هفته بسیج در کوچه مسجد علی بن ابیطالب (ع) با ۱۴ شهید که تقدیم انقلاب اسلامی‌شده اجرا می‌شود.

وی با اشاره به ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج به‌فرمان حضرت امام (ره) گفت: در این روز ویژه‌برنامه‌هایی از قبیل: تجمع بسیجیان در ۵ شهر کازرون در مصلا‌های نماز جمعه برای نمایش اقتدار برگزار می‌شود.

افشاریان، مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت دفاع مقدس و از محل کتاب «بوی خوش عطر» با محتوای دست‌نوشته‌های شهید نصراله ایمانی، پیاده‌روی حلقه‌های صالحین از مسجد تا مصلی در روز جمعه این هفته، میقات‌الصالحین با تشکیل حلقه‌های صالحین با موضوع «مردم‌سالاری دینی» را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان برشمرد.

وی گفت: در هفته بسیج ۴۰ صندوق خیریه جهت قرض‌الحسنه و امورات خیریه با محوریت مساجد راه‌اندازی می‌شود.

افشاریان همچنین به برگزاری جشنواره مسابقات ورزشی بومی محلی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: برای زنده نگه‌داشتن بازی‌های محلی به‌عنوان فرهنگ بومی برنامه‌هایی تدارک شده است و در کنار آن مسابقات فوتبال و والیبال در قالب جام هفته بسیج اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه کازرون، افتتاح ساختمان‌های تازه تأسیس پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات، گل‌باران قبور مطهر شهدا، صبح گاه مشترک، شب‌شعر، سرکشی از خانواده‌های شهدای ساکن در مناطق دوردست را نیز از برنامه‌هایی دیگر هفته بسیج خبر داد.

افشاریان بیان کرد: در کازرون بیش از ۳۵۰ پایگاه مقاومت بسیج محلات فعال است که این تعداد بدون در نظر گرفتن واحد‌های بسیج ادارات، اصناف، دانشجویی، کارمندان و سایر اقشار بسیج به فعالیت مشغول هستند.

فرمانده بسیج شهرستان کازرون گفت: رهبر انقلاب از بسیج به‌عنوان "مظهر مردم‌سالاری دینی" یادکرده‌اند که این عنوان شعار هفته بسیج امسال است.
انتهای پیام/ر

گلباران قبور شهدا در هفته بسیج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار