شما در کدام یک از گروه های عالم برزخ جای می گیرید؟

ارواح در برزخ به چند گروه تقسیم می شوند و این تقسیم بندی بستگی به رفتار انسان ها در این دنیا دارد.

شما در کدام یک از گروه های عالم برزخ جای می گیرید؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارواح در عالم برزخ سه گروه اند، گروهی در نعمت و شادی و در بهشت برزخی و گروهی در رنج و عذاب و شکنجه های روحی(جهنم برزخی) و گروهی در بی خبری محض خواهند بود و فقط در قیامت زنده شده و خواهند دانست که پس از مرگ در برزخ بوده اند.

1.گروه اول

جریان مرگ و حوادث بعد از آن بر انسان از جهات بسیاری شبیه مسئله خواب است. گروهی در خواب در بی خبری محض به سر می‌برند و پس از بیدار شدن وقتی خواب خود را می سنجند نمی دانند که چند ساعت خوابیده اند.

2.گروه دوم

دومی آنکه انسان در خواب می بیند در نعمت و شادی است و به تمام آرزوهای خویش رسیده و در یک راحتی و آسایش مافوق تصور زندگی می کند، حتی بعد از بیدارشدن ناراحت می شود که ای کاش بیدار نمی شدم.

3.گروه سوم

گروهی در خواب می بینند در عذاب و گرفتاری اند، گردن او را می فشارند و قدرت دفاع ندارد، دشمن او را تعقیب می کند ولی نمی تواند فرار کند و بطوری که گاهی فریاد می کشد و به صدای خود از خواب بیدار می شود و در عرق خیس شده است.

بطور کلی میتوان حالات سه گروه را در عالم برزخ از این سه نوع خواب فهمید و این فقط بطور مثال است، چرا که عالم برزخ یقینا بصورت خواب نخواهد بود، بلکه ارواح در آنجا فعالیت و شعور و توجه و ادراکی غیر از عالم خواب خواهند شد که تا وقتی نمردیم قدرت فهم آن را نداریم.

 

منبع: فرهنگ نیوز

انتهای پیام/

برچسب ها: مرگ ، برزخ ، ارواح ، خواب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۰:۰۵ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
انشاءالله خداوند جل جلاله آخر و عاقبتمان را ختم به خیر گرداند
آخرین اخبار