رئیس پلیس راه استان سمنان;

وقوع ۱۳ فقره حادثه جرحی و یک سانحه فوتی در محور های استان سمنان

طی دو روز گذشته ۱۳ فقره حادثه جرحی و یک سانحه فوتی با یک کشته در محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه طی دو روز گذشته ۱۳ فقره حادثه جرحی و یک سانحه فوتی با یک کشته در محورهای استان سمنان به وقوع پیوست گفت : این حوادث ۲۰ مجروح بر جای گذاشت.


وی افزود: ساعت ۱۷:۲۷ روز جمعه واژگونی سواری پراید در کیلومتر ۸۱ محور دامغان-سمنان به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه مرگ در دم امیر محمد چهار ساله و مجروح شدن دو سرنشین این خودرو را رقم زد.


رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه نزدیک به ۶۰ درصد حوادث رانندگی در محورهای استان سمنان واژگونی خودو است، ابراز داشت: خستگی و خواب آلودگی و عدم تمرکز کافی در زمان رانندگی شایع ترین علت تصادفات هستند که از رانندگان تقاضا داریم به محض احساس عدم هوشیاری در اولین توقفگاه استراحت و از ادامه مسیر صرف نظر کنند.


خسروجردی ترافیک را در محورهای استان سمنان روان خواند و افزود: محورهای شاهرود-آزادشهر و دیباج - گلوگاه که به علت بارش برف در شب گذشته موجب کندی حرکت و ترافیک شده بود ولی در حال حاضر با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه محور پاکسازی شده اما همچنان لغزنده است و از رانندگان تقاضا داریم قبل از سفر نکات ایمنی را رعایت کنند.


وی ضمن انتقاد از بی توجهی برخی رانندگان به هشدارهای پلیس راه، تصریح کرد: رانندگی با سرعت مطمئن و پرهیز از عجله و شتاب ضامن سلامتی است لذا از رانندگان تقاضا داریم ضمن رعایت نکات ایمنی خاطره سفر را برای سرنشینان خودرو لذت بخش کنند.


انتهای پیام / ه


پایان هفته پر حادثه در محور های استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.