اعطای ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات خط ویژه مکانیزاسیون در کشور

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی از اعطای بیش از ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار از خط ویژه مکانیزاسیون در قالب تسهیلات بانکی به متقاضیان در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛محمدعلی طهماسبی معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی در حاشیه بازدید از واحد تولید عرقیات گیاهی در شهرستان ارومیه، از اعطای بیش از ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار از خط ویژه مکانیزاسیون در قالب تسهیلات بانکی به متقاضیان در سطح کشور خبر داد و افزود: تا کنون ۲ هزار میلیارد تومان از این تسهیلات در بخش کشت‌های گلخانه‌ای جذب شده و محدودیتی برای استفاده از خط ویژه اعتباری برای متقاضیانی که خواستار تسهیلات به منظور تجهیز واحد‌های پرورش قارچ، گلخانه، سورت و بسته بندی انواع میوه و جعبه سازی؛ وجود ندارد و متقاضیان بدون محدودیت می‌توانند از آن استفاده کنند.
وی با بیان اینکه حمایت و توسعه تولید گیاهان دارویی و عرقیات گیاهی در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد، افزود: استفاده از روش‌های نوین در تولید عرقیات و اسانس‌های گیاهی و جلوگیری از خام فروشی در این بخش در توسعه اقتصاد بخش کشاورزی نقش ارزنده‌ای دارد.
طهماسبی با اعلام اینکه توسعه کشت گل محمدی و صنایع فرآوری در استان مورد تاکید است، اظهار کرد: سالانه بیش از ۴۰۰ میلیون دلار از محل صادرات فراورده‌های گلاب و زعفران عاید کشور می‌شود.
بازدید از واحد‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی، سردخانه ها، تولید عرقیات گیاهی و ... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی در سفر دو روزه به آذربایجان غربی بود.

انتهای پیام//ن.م

۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای خط ویژه مکانیزاسیون در کشور اختصاص یافته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.