دبیر فدراسیون کشتی؛

از زحمات سیرجانی ها قدردانی می کنیم/ میزبانی یک تورنمنت بین المللی به سیرجان واگذار می شود

دبیر فدراسیون کشتی با قدردانی از زحمات تمامی مسئولان شهر سیرجان برای میزبانی جام بین المللی شاهد از واگذاری میزبانی یک تورنمنت بین المللی به این شهر در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا لایق 4 آذر جاری خطاب به مسئولان سیرجان اظهار داشت: از طرف مجموعه مدیریتی کشتی کشور از زحمات تمامی مسئولان سیاسی و ورزشی سیرجان قدردانی می کنیم.

وی تصریح کرد: دغدغه مسئولان سیاسی و ورزشی شهر سیرجان را برای میزبانی جام بین المللی شاهد درک می کنیم،  اما با توجه به فاصله 48 ساعته تا شروع مسابقات و از طرف دیگر اعتبار بین المللی این رقابت ها در "اتحادیه جهانی کشتی" و حفظ جایگاه بین المللی آن در بین کشورها، امکان برگزاری مسابقات در این زمان محدود در سیرجان وجود ندارد.

لایق یادآور شد: معطلی بیش از حد فدراسیون، برای قطعی شدن ترانسفر مستقیم ورزشکاران خارجی، امکان اینکه بتوانیم جابجایی شهر محل برگزاری مسابقات را به اتحادیه جهانی اعلام کنیم و مجوز لازم از اتحادیه را در این خصوص بگیریم از ما گرفته است.

وی گفت: از طرف دیگر با توجه به ضرورت برنامه های فدراسیون برای اجرای استانداردهای برگزاری مسابقات بین المللی، از جمله جلوه های ویژه، نورپردازی خاص که نیاز به سازه ویژه برای نصب دارد و آماده کردن سکو و سایر اقدامات برای مسایل تبلیغاتی و غیره، حداقل زمان لازم نیز وجود ندارد.

لایق در پایان با اشاره به تأکید فدراسیون بر برگزاری مسابقات کشتی در سراسر کشور و توجه به مناطق کمتر توسعه یافته در این زمینه بعنوان یک اصل افزود: از مردم عزیز و کشتی دوست سیرجان قدردانی می کنیم و با توجه به اقدامات مناسب صورت گرفته برای بهسازی و آماده کردن سالن امام علی(ع)، فدراسیون کشتی، به مردم نجیب و صمیمی این شهر اعلام می‌کندکه میزبانی یک مسابقه بین المللی را بزودی با هماهنگی مسئولان سیاسی و ورزشی سیرجان به این شهر واگذار می کند.

وی تصریح کرد: هم چنین یک تیم استانی از کرمان در رقابت های کشتی فرنگی جام شاهد در کنار سه تیم ملی ایران در کرج حضور داشته و در مسابقات شرکت می‌کند.

انتهای پیام/ب

واگذاری میزبانی یک تورنمنت بین المللی بزودی به سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.