احداث کارخانه اسید سولفونیک و مجموعه جدید کنستانتره در اسدآباد

فرماندار شهرستان اسدآباد از احداث مجموعه جدید کنستانتره و کارخانه اسید سولفونیک در این شهرستان خبر داد.

احداث کارخانه اسید سولفونیک و مجموعه جدید کنستانتره در اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین افشاری فرماندار اسد آباد با اشاره به اینکه احداث این دو طرح بزرگ صنعتی گامی بلند در راستای توسعه هر چه بیشتر دیار سیدجمال الدین اسدآبادی است گفت: این دو طرح با اعتباری افزون بر 700 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و اشتغال‌زایی مستقم 800 نفر در شهرستان اجرا خواهد شد.

افشاری از افتتاح و بهره‌برداری فاز اول مجموعه جدید کنستانتره این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد، وادامه داد: این طرح شامل مجموعه جدید کنستانتره آهن،گندله سازی، آهن اسفنجی در منطقه بهمن‌دره با اعتباری بالغ بر 650 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و اشتغال‌زایی مستقیم 700 نفر ایجاد خواهد شد.

 فرماندار اسدآباد با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم در راستای مجموعه جدید کنستانتره در منطقه بهمن دره شهرستان فراهم شده است، تصریح کرد: با احداث طرح فوق می‌توان از ظرفیت معادن موجود شهرستان بهره برده و به خام فروشی ذخایر معادن این منطقه پایان داد و با ایجاد ارزش افزوده زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را بیش از پیش فراهم کرد.

 افشاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر دستگاه‌های این طرح خریداری و استخر کنستانتره طرح ساخته و نیروهای متخصص به کار گرفته شده‌اند.

 فرماندار اسدآباد در ادامه با اشاره به موافقت با احداث طرح کارخانه اسید سولفونیک نیز خاطر نشان کرد: این طرح مهم صنعتی نیز به عنوان دومین طرح مورد موافقت قرار گرفته شده، در شهرک صنعتی شهرستان توسط یکی از سرمایه‌گذاران با سرمایه‌گذاری اولیه 50 میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی مستقیم 80 نفر احداث می‌شود.

انتهای پیام/ج

احداث دو طرح مهم صنعتی در اسد آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار