توزیع بسته های غذایی 72ساعته در مناطق زلزله زده

فرماندار قصرشیرین، از توزیع بسته های غذایی 72 ساعته بین زلزله زدگان این شهرستان خبر داد و گفت: توزیع کمک های مردمی تا عادی شدن شرایط مردم زلزله زده ادامه دارد.

توزیع بسته های غذایی 72ساعته در مناطق زلزله زدهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   فرامرز اکبری فرماندار قصرشیرین با پایان یافتن اسکان موقت، کار بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده ناشی از زلزله اخیر در این شهرستان عملیاتی شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون تمامی خانوارهای زلزله زده قصرشیرین در چادرهای جمعیت هلال احمر اسکان یافته اند و روند خدمات رسانی به آن ها نیز همچنان ادامه دارد.

فرماندار قصرشیرین بیان کرد: از مجموع یک هزار واحد روستایی شهرستان که از سوی بنیاد مسکن استان تهران مورد ارزیابی قرار گرفت، 33 درصد شامل 331 واحد مسکونی دچار آسیب جدی شدند که پس از تخریب، هم اکنون کار بازسازی این واحدها آغاز شده است.

اکبری ادامه داد: برای واحدهای مسکونی تخریب شده، کانکس در اختیار این خانوارها قرار می گیرد و یا در ازای تحویل نگرفتن کانکس، 30 میلیون ریال کمک پرداخت می شود فعالیت مدارس قصرشیرین نیز پس از وقفه 2 هفته ای در جریان زلزله اخیر، از روز گذشته از سر گرفته شده است.

انتهای پیام/ز

برای واحدهای مسکونی تخریب شده، کانکس اختصاص می یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار