فرمانده ارشد ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد و مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس با حضور در سرای سالمندان شیراز بر لزوم تکریم سالمندان و حمایت از آنان تاکید کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امیر جمشیدی فرمانده ارشد ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید فراموش کنیم که سالخوردگی آینده پیش روی ماست و امروز با تکریم سالمندان و پیگیری نیا‌های آنان کمک کنیم تا این قشر جامعه زندگی سالمی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بهتر بود این سالمندان در جمع گرم خانواده‌ها زندگی می‌کردند، ادامه داد: شرایط اجتماعی و نداشتن توان نگهداری در برخی از خانواده‌ها سبب شده عده‌ای از سالمندان نیازمند استفاده از خدمات این مرکز باشند.

سهرابی مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس هم در این بازدید بیان کرد: مردم شیراز مردمی خیر و انسان دوست هستند و هر جا که نیاز به دستان پر خیر آن‌ها بوده سخاوتمندانه حاضر شده اند.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با معرفی سرای سالمندان به مردم شاهد تقویت این مرکز باشیم.

عضو هیئت مدیره سرای سالمندان شیراز هم گفت: در این سرا در مرحله نخست از ۵۰ سالمند نگهداری می‌شود و در صورت حمایت خیران سه مرحله دیگر برای توسعه این سرای سالمندان برنامه ریزی شده است.

البرزی تصریح کرد: بیش از ۲ میلیارد تومان برای ساخت مرحله ۲ این سرای سالمندان نیاز است و از آنجا که این سرا به صورت خیریه مردمی اداره می‌شود نیازمند توجه بیش از پیش خیران است.

وی افزود: در صورت تکمیل سرای سالمندان رکن آباد اکبرآباد شیراز ظرفیت پذیرش آن به ۴۰۰ نفر خواهد رسید.

انتهای پیام/ن

ضرورت حمایت از سالخوردگان

 

برچسب ها: اخبار فارس ، سالمند ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار