مدیر جهاد کشاورزی بوشهر:

چهارمین صندوق خرد زنان روستایی و عشایری در بوشهر تشکیل شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر گفت: چهارمین صندوق خرد زنان روستایی و عشایری در بوشهر تشکیل شد.

چهارمین صندوق خرد زنان روستایی و عشایری در بوشهر تشکیل شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کبری توکلی در نشست با فعالان عرصه کشاورزی شهرستان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه فعالیت‌های بخش کشاورزی برنامه‌های خوبی را در دستور کار داریم.

وی به اهمیت فعالیت صندوق‌های خرد روستایی اشاره کرد و ادامه داد: چهارمین صندوق خرد زنان روستایی و عشایری در حوزه مرکز جهاد کشاورزی چاهکوتاه در شهرستان بوشهر تشکیل شد.

توکلی گفت: به منظور توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار برای زنان روستایی و عشایری، چهارمین صندوق خرد زنان روستایی و عشایری در حوزه مرکز جهاد کشاورزی چاهکوتاه راه اندازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر بیان کرد: این صندوق دومین صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری در روستای دویره و چهارمین صندوق در حوزه مرکز جهاد کشاورزی چاهکوتاه است.

وی بیان کرد: از مهمترین اهداف ایجاد این صندوق می توان به توانمندسازی جامعه محلی از طریق ایجاد بستری مناسب برای مشارکت جمعی زنان در قالب گروه‌های اعتبار، پس انداز، توجه و تمرکز به گروه‌های کم در آمد زنان روستایی اشاره کرد.

توکلی بیان کرد: افزایش ضریب دسترسی زنان روستایی به تسهیلات و افزایش درآمد خانوار های کم در آمد و ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی زنان روستایی از طریق برنامه‌های آموزشی از دیگر اهداف این صندوق است.

انتهای پیام/پ

تشکیل چهارمین صندوق خرد زنان روستایی و عشایری در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.