سرپرست انجمن سینمای جوان تنگستان استان بوشهر:

فیلم کوتاه سینمای جوان تنگستان به جشنواره منطقه ای کل گراش راه یافت

سرپرست انجمن سینمای جوان تنگستان استان بوشهر گفت: فیلم کوتاه داستانی 'دوستک' تولید انجمن سینمای جوان تنگستان استان بوشهر به بخش مسابقه سیزدهمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه 'کل گراش' فارس راه یافت.

فیلم کوتاه سینمای جوان تنگستان به جشنواره منطقه ای کل گراش راه یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر, عبدالرضا احمدی گفت: سیزدهمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه کل گراش با شرکت آثار هنرمندان هشت استان، فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان به میزبانی استان فارس برگزار می شود.
وی بیان کرد: دبیرخانه این جشنواره آثار راه یافته به مرحله نهایی و مسابقه را که شامل ٢٠ اثر در بخش داستانی است اعلام کرد که فیلم کوتاه داستانی دوستک به کارگردانی 'سجاد ایمانی' تولید شده در انجمن سینمای جوان تنگستان به عنوان اثر برگزیده معرفی شد.
احمدی یادآور شد: این جشنواره در سه بخش داستانی، مستند و تجربه گرا با شرکت ٢٩١ فیلم در مرحله گزینش و داوری، آغاز به کار کرد که از این شمار ١٢٣ فیلم داستانی، ٩٢ فیلم مستند و ٣٧ فیلم تجربه گرا مورد پذیرش قرار گرفتند و مابقی نیز از راهیابی به مرحله پایانی بازماندند.
سرپرست انجمن سینمای جوان شهرستان تنگستان بیان کرد: نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه 'دوستک' سجاد ایمانی ازمدرسان دوره فیلم سازی سینمای جوان تنگستان و دارای مدرک کارشناسی سینما از دانشگاه آزاد بوشهر است و تصویر برداری آن را محمد سلیمی راد، برعهده داشته که زمان این فیلم داستانی کوتاه ١٥ دقیقه است
وی ادامه داد: پیش از این نیز دوستک به بخش داستانی پنجاه و ششمین جشنواره منطقه ای (خلیج فارس) راه یافته بود.
احمدی یادآور شد: سیزدهمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه کل گراش از ١٥ تا ١٧ آذرماه ٩٦ به میزبانی شهرستان گراش عنوان (کَل گراش ) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/پ

راه یابی فیلم کوتاه سینمای جوان تنگستان به جشنواره منطقه ای کل گراش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.