مدیر کل راه آهن شمالشرق (1 );

تردد بیش از 20 هزار رام قطار در محدوده راه آهن شمالشرق(1 )

امسال تعداد 20 هزار و 905 رام قطار در محدوده راه آهن شمالشرق (1) تردد داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرشاد زادخور مدیر کل راه آهن شمالشرق (1 ) با اشاره تردد بیش از 20 هزار رام قطار در محدوده راه آهن شمالشرق(1 ) گفت : این در حالی است که با تلاش کارکنان این اداره کل روزانه بیش از 90 رام قطار مسافری در حال تردد است.

وی افزود: با تکمیل خط فرعی سیلوی سمنان و آغاز عملیات بارگیری در یک ماه گذشته از طریق ریل 19 هزار تن گندم از این سیلو بارگیری و به استان های مازندران ،البرز،تهران و مشهد حمل شده است.


حمل سیمان صادراتی از ایستگاه راه آهن جاجرم به ترکمنستان

زادخور گفت: علاوه بر حمل گندم ، مقدار یک هزارو 792 تن سیمان صادراتی از ایستگاه جاجرم به مقصد کشور ترکمنستان و 59هزارو 15تن زغال سنگ از ایستگاه زرین به مقصد اصفهان بارگیری وحمل شده است.


مدیر کل راه آهن شمالشرق (1 ) از هوشیاری نگهبان ایستگاه راه آهن بسطام برای جلوگیری از یک سانحه ریلی خبر داد و گفت: در تاریخ اول آبان هنگام عبور قطار مسافری 371 مشهد- تهران، «حامد شفیع زاده» نگهبان ایستگاه بسطام که برای بازدید و اطمینان از صحت سیر قطار مسافری در سکوی ایستگاه حاضر بود متوجه شکستگی سگ دست سالن مسافری شد و با اعلام به موقع برای توقف قطار، موجب پیشگیری از بروز سانحه ای ناگوار برای مسافران و زایران حضرت ثامن الحجج(ع) شد.

زادخور اظهار داشت: پس از توقف قطار مذکور ماموران فنی بلافاصله بررسی های اولیه را انجام داده و پس از انجام اقدامات لازم و رفع عیب ، قطار به سیرخود ادامه داد.

وی تصریح کرد : این مامور وظیفه شناس از سوی اداره کل راه آهن شمالشرق(1) وشرکت تابعه مورد تشویق وتقدیر قرار گرفت.


انتهای پیام / ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.