نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های مهم دشتستان را با جدیت دنبال می‌کنیم، گفت: دولت، نگاه ویژه ای به اجرای پروژه های عام المنفعه دارد.

تکمیل پروژه‌های کلان شهرستان دشتستان را با جدیت دنبال می‌کنیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدباقر سعادت عصر پنج‌شنبه در بازدید از پروژه احداث بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان اظهار داشت: مردم حق زیادی بر گردن نظام و انقلاب دارند و تلاش می‌کنیم در راستای تحقق خواسته‌های آنها گام برداریم.

وی افزود: احداث بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان، خواسته بحق مردم دشتستان بود که با جدیت آن را پیگیری کرده و الحمدلله اکنون شاهد آغاز کار این پروژه هستیم و امیدوارم بر اساس جدول زمانبندی در موعد مقرر به اتمام برسد.

سعادت تصریح کرد: همانطور که مستحضر هستید، بخاطر کمبود اعتبارات و شرائط اقتصادی کشور، شروع پروژه‌های جدید بسیار سخت است و نیاز به تلاش فراوان دارد.

نماینده دشتستان خاطر نشان کرد: البته دولت‌ نگاه ویژه‌ای به اجرای طرح های عام المنفعه دارد و تلاش دولت و مجلس این است که طرح هایی که جنبه عمومی دارد به مرحله اجرا درآید و در اولویت باشد.

وی با اشاره به پیشرفت کاری پروژه سد دالکی ابراز داشت: خوشبختانه با تلاش‌های پیمانکار این پروژه و نگاه ویژه دولت به این طرح، شاهد پیشرفت مناسب در اجرای آن هستیم و پروژه بر اساس جدول زمانبندی پیش می‌رود.

نماینده دشتستان از تلاش‌های استاندار سابق بوشهر قدردانی کرده و اظهار داشت: دکتر سالاری با تمام توان برای اعتلای استان تلاش می کرد و در مورد پروژه‌های بیمارستان ۱۷ شهریور و سد دالکی اهتمام زیادی داشت و دکتر گراوند استاندار فعلی بوشهر هم نسبت به توسعه و پیشرفت استان اهتمام جدی دارد.

انتهای پیام/پ

جدیت در به دنبال کردن تکمیل پروژه‌های کلان شهرستان دشتستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.