اظهارات مجری مراسم قرعه کشی درباره مدعیان جام جهانی 2018

باید عنوان کنم آلمان و برزیل مدعیان اصلی قهرمانی جام جهانی هستند زیرا این 2 تیم در تمام ادوار جام‌جهانی به عنوان مدعیان قهرمانی ظاهر شده اند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گری لینه گر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و یکی از 2 مجری مراسم امروز قرعه‌کشی جام‌جهانی 2018 درباره مراسم امروز قرعه کشی جام جهانی 2018روسیه تصریح کرد:با وجودی که در طی این سال ها مجری مراسم های مختلفی بوده ام اما مراسم قرعه‌کشی سطح متفاوتی دارد.اگر بخواهم در یک جمله این رویداد را توصیف کنم، می‌گویم این جام‌جهانی مهمترین رویداد سیاره محسوب می‌شود.

لینه گر درباره مدعیان قهرمانی جام جهانی گفت:باید عنوان کنم آلمان و برزیل مدعیان اصلی قهرمانی هستند زیرا این 2 تیم در تمام ادوار جام‌جهانی به عنوان مدعیان قهرمانی ظاهر شده اند و امکان اینکه اسپانیا هم بتواند در حد و اندازه های یک مدعی ظاهر شود بسیار زیاد است. در ضمن تیم ملی فرانسه هم از بازیکنان پر ستاره ای در تمام خطوط بهره می برد و با این نفرات می تواند در جام جهانی به نتایج خوبی برسد،در ضمن کیلیان امباپه ستاره این روزهای پاری سن ژرمن هم در روسیه می تواند همراه به کشورش بدرخشد.

او در پایان در واکنش به اینکه تیم ملی انگلستان با گرت ساوت گیت به چه نتایجی در روسیه می رسد،پاسخ داد: تیم ملی ما در حدو اندازه های یک مدعی قهرمانی نیست و بعید است که به عنوان خاصی دست پیدا کند.اما با این وجود جوانان خوبی در ترکیب تیممان داریم که می‌توانند آینده سه‌شیرها را در سالهای بعدی رقم بزنند. باز هم می گویم انگلیس نمی تواند تا مراحل پایانی جام جهانی صعود کند.البته در جام‌جهانی هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و هر اتفاقی ممکن است،رخ بدهد.

انتهای پیام/

آلمان و برزیل مدعیان اصلی قهرمانی جام جهانی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار