دبیر هیئت اسکیت استان اصفهان:

حضور۴۰ ورزشکار اصفهانی در جام بین‌المللی مارشال

دبیر هیئت اسکیت استان اصفهان گفت: در جام مارشال هر استان می‌تواند به ‌صورت آزاد بازیکن به این تورنمت اعزام کند، از استان اصفهان نیز ۴۰ بازیکن در تورنمت شرکت می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احسان حبیب‌آبادی درباره جام مارشال اصفهان اظهار داشت: این مسابقات از 14 آذر به مدت 3 روز به میزبانی فدراسیون اسکیت و با همکاری شرکت مارشال برگزار می‌شود، این مسابقات جزو تورنمت‌های بین‌المللی  به شمار می‌رود، 10 کشور برای حضور در جام مارشال اعلام آمادگی کرده که می‌توان از بین آن‌ها به روسیه و فرانسه اشاره کرد.

وی با اشاره به هزینه بالای مسابقات در کشورهای دیگر بیان کرد: هر بازیکن برای شرکت در تورنمنت‌های بین‌المللی باید حداقل 5 تا 7 میلیون هزینه کند، اما با هزینه اندک می‌توانند در جام مارشال شرکت کنند.

دبیر هیئت اسکیت استان اصفهان گفت: در جام مارشال هر استان می‌تواند به صورت آزاد بازیکن به این تورنمنت اعزام کند، از استان اصفهان نیز 40 بازیکن در این تورنمنت شرکت می‌کنند، امیدواریم بیش‌ترین مدال در رشته اسپید اسلالوم را استان اصفهان کسب کند.

حبیب‌آبادی تصریح کرد: ایران جزو یکی از برندهای اسکیت دنیا به شمار می‌رود، تاکنون در رقابت‌های رشته اسپید اسلالوم موفق به کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز این تورنمت‌ها شدیم، ایران جزو قطب‌های اصلی اسکیت در جهان محسوب می‌شود و سایر کشورها این فرصت را غنیمت شمرده تا با قهرمانان ایران به رقابت بپردازند.

وی در پاسخ به سوالی درباره هدف شرکت بازیکنان در این دوره از رقابت‌ها بیان کرد: بازیکنان برای محک زدن خود و ارتقای رنکینگ جهانی در این مسابقه شرکت کرده و این تورنمت در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شده است، مسابقات جام مارشال با توجه به حضور کشورهای صاحب نام در این تورنمنت از سطح بسیار بالایی برخوردار است.

دبیرهیئت اسکیت استان اصفهان درباره زیر ساخت‌های رشته اسکیت در استان اصفهان گفت: رشته اسکیت در 5 شاخه طبقه‌بندی شده، در رشته  فری‌استایل اصفهان زیر ساخت‌های خوبی داشته و خوشبختانه محل تمرین خوبی برای این شاخه از اسکیت را در اختیار داشته و نیز در هر سالن می‌توان فری‌استایل را کار کرد، همچنین زیرساخت‌‌ها برای دیگر رشته‌های اسکیت به نسبت خوب است.

حبیب‌آبادی درباره اسکیت‌سواران پیست آبشار افزود: ورزشکارانی که در پیست آبشار فعالیت دارند، جزو اسکیت‌سوارانی بوده که به صورت خودجوش فعالیت دارند، مربیان باید درصدد تهیه سالن ورزشی برای آن‌ها بوده تا در سالن ورزشی تمرینات خود را ادامه دهند، پیست آبشار جزو کاربرهای شهرداری محسوب می‌شود.

وی افزود: درحال حاضر با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در حال رایزنی برای اجاره سالن خوراسگان بوده تا این ورزشکاران در فصل زمستان تمرینات خود را در این محل انجام دهند.

 

انتهای پیام/م

 

۴۰ ورزشکار اصفهانی در جام بین‌المللی مارشال شرکت می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار