رئیس شورای شهر بروجرد:

توزیع قرص کلسیم به‌جای حقوق کارگران در شهرداری بروجرد شایعه است

رئیس شورای شهر بروجرد گفت: خدمات درمانی ارائه داده‌شده در واحد بهداشت و درمان شهرداری بروجرد کاملاً رایگان بوده و ارتباطی با حقوق کارکنان این نهاد ندارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛  خبری مبنی بر " اقدام عجیب شهرداری بروجرد در توزیع قرص کلسیم به‌جای حقوق معوقه کارگران" بر خروجی برخی رسانه‌های محلی بروجرد ، استان لرستان و حتی رسانه های ضدانقلاب قرار گرفت تا اوضاع شهرداری این شهر بیش از گذشته زیر ذره‌بین منتقدان قرار گرفته و حتی به مردم این شهر با تمدن و قدمت تاریخی بی احترامی شود.

اما موضوع ربطی به حقوق کارکنان نداشت و ظاهراً طرحی سراسری و با مطالعات انجام‌شده از سوی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان بروجرد بود تا به کارکنان این نهاد ازنظر درمانی خدماتی ارائه شود.

محمدابراهیم بیاتی رئیس شورای شهر بروجرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اظهار بی‌اطلاعی از خبر توزیع قرص کلسیم به‌جای حقوق در شهرداری بروجرد خواستار پیگیری قضایی این ادعا شد و افزود: کسانی که مسبب پخش اخبار کذبی همچون این خبر هستند سریعاً مورد پیگیری قضایی قرار می‌گیرند.

وی قویاً این خبر را رد کرده و افزود: واحد بهداشت و درمان شهرداری بروجرد تازه راه‌اندازی شده و خدمات رایگان درمانی همچون تست فشارخون و قند خون، تزریق آمپول‌های هپاتیت ب و تقویتی B3 به‌ویژه برای کارگرانی که در معرض بیماری‌های عفونی قرار دارند همچون کارگران خدمات شهری شهرداری با همکاری شبکه بهداشت و درمان به‌صورت کاملاً رایگان ارائه می‌دهد.

رئیس شورای شهر بروجرد گفت: معاونت حقوقی شهرداری بروجرد در حال تنظیم شکوائیه برای پیگیری قضائی منتشرکنندگان این اخبار کذب است و روابط عمومی شهرداری بروجرد نیز این موضوع را به‌شدت تکذیب کرده و در حال پیگیری قضائی این موضوع است.

این در حالی است که یک منبع آگاه نیز توزیع قرص‌های ویتامین C و کلسیم در نهادهای مختلف را مربوط به یک طرح سراسری و کشوری دانست که بر اساس سیاست‌های بهداشت و سلامت این امر صورت گرفته و ربطی به شهرداری بروجرد ندارد.

برای روشن شدن بهتر موضوع با کامران سبزیان رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد نیز گفت‌وگویی ترتیب دادیم تا موضوع ارائه خدمات درمانی به کارگران شهرداری بروجرد به‌درستی تشریح شود.

وی افزود: از سوی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان بروجرد تعدادی قرص "کلسیم دی" میان کارگران شهرداری توزیع‌شده و این موضوع ربطی به شهرداری و حقوق کارکنان این نهاد ندارد و خبر هجوی است.

انتهای پیام/د

رد ادعای توزیع قرص کلسیم به‌جای حقوق کارگران در شهرداری بروجرد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.