ناوگان حمل و نقل عمومی؛

آموزش ۳۷ هزار نفر ساعت رانندگان حمل‌ونقل برون‌شهری لرستان

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: رانندگان حمل و نقل برون شهری این استان طی امسال ۳۷ هزار نفر ساعت آموزش دیدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کیومرث محمودی در جمع خبرنگاران از ارائه ۳۷ هزار و ۲۲۴ نفر - ساعت آموزش به رانندگان بخش حمل و نقل برون شهری استان در هشت ماهه امسال خبر داد.

وی افزود: این آموزش ها در قالب هزار و ۴۷۰ نفر دوره با عنوان های آموزش بدو خدمت بار و مسافر و حمل مواد خطرناک برگزار شده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با تفکیک تعداد دوره ها و ساعات آموزشی هر یک از بخش ها گفت: طی این مدت در بخش آموزش بدو خدمت باری ۳۲ هزار و ۵۳۶ نفر - ساعت در قالب هزار و ۱۶۲ نفر دوره، ۳ هزار و ۶۹۲ نفر-ساعت در قالب ۱۴۲ نفر دوره در بخش آموزش بدو خدمت مسافری و ۹۹۶ نفر-ساعت نیز در بخش آموزش حمل مواد خطرناک در قالب ۱۶۶ نفر دوره به رانندگان ارائه شده است.

محمودی گفت: آشنایی با حمل و نقل بارهای خطرناک، مهار ایمن بار، قوانین و مقررات حمل و نقل، اسناد حمل و نقل، بهداشت و سلامت شغلی و حرفه ای، امداد و نجات جاده ای، مهارت های رانندگی، تشریح تصادفات مهم، مشخصات وسایل نقلیه باری و اخلاق حرفه ای در بخش مسافر از سرفصل های مهم دوره های بدو خدمت رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر بوده است.

انتهای پیام/د

رانندگان حمل‌ونقل برون‌شهری لرستان ۳۷ هزار نفر ساعت آموزش دیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار