ولایتی:

برخی‌ به جای تقدیر از شهدای مدافع حرم به فکر مذاکره با داعش بودند/ برخی سیاست مداران به شرط اینکه در منطقه کاری نداشته باشیم قول فروش ایرباس و فعالیت توتال را می‌دهند/ معترضان دفاع خائن هستند

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد گفت: برخی از افراد به جای تقدیر از شهدای مدافع حرم حرف از مذاکره با داعش می‌زدند.

برخی‌ به جای تقدیر از شهدای مدافع حرم به فکر مذاکره با داعش بودندبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی‌اکبر ولایتی رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم رونمایی از سردیس و تمبر جوانترین شهید مدافع حرم "سیدمصطفی موسوی" دانشجوی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی که عصر امروز در واحد تهران غرب دانشگاه آزاد برگزار شد، با بیان اینکه من به خانواده شهید موسوی به خاطر چنین فرزندی تبریک می‌گویم اظهار کرد: به نظرم روز ۱۶ آذر متعلق به مردم است.

ولایتی با بیان اینکه امروز ملت با حضور برای دفاع از حرم به دنبال آرمان‌ها و منافع ملی خود است اظهار کرد: زمانی ما در خانه ماندیم و دشمن علیه حکومت مصدق، کودتا ایجاد کردند؛ در آن زمان هم عده‌ای به غلط تصور می‌کردند که مبارزه با انگلیس رفتن به سمت آمریکا است و به همین دلیل مصدق در آن زمان به آمریکا رفت.

وی با بیان اینکه دانشجویان در روز دانشجو علیه سلطه خارجی قیام کردند اظهار کرد: امروز این قیام به دنیا صادر شده است, روز دانشجو متعلق به مردم و دفاع از آرمان ها است.

برخی‌ به جای تقدیر از شهدای مدافع حرم به فکر مذاکره با داعش بودند

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه برخی‌ به جای تقدیر از شهدای مدافع حرم به فکر مذاکره با داعش بودند خاطرنشان کرد:  به نظرم با داعشی‌هایی که با تکبیر سرها را جدا می‌کردند نمی‌شد حرف زد.

وی با اشاره به اینکه امروز توانسته‌ایم کار داعش را با هدایت رهبری و فرماندهی سردار سلیمانی به پایان برسانیم اظهار کرد: در دفاع ملی هر وقت ساکت بشینیم دشمنان مثل اختاپوس وارد و نفوذ می‌کنند.

۱۶ آذر متعلق مردم است

ولایتی اظهار داشت: ۱۶ آذر متعلق مردم است و این پاسخ سوال کسانی است که پرسیده بودند روز دانشجو برای چه کسانی است.

وی با تاکید براینکه قبل از جنبش دانشجویان آمریکایی‌ها نفت را غارت می‌کردند گفت: این جنبش سبب شد که قیمت نفت بیشتر شود.

انگلیس راهنمای آمریکا در منطقه

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در آن زمان آمریکایی‌ها از یک طرف با ما قراد امضا می‌کنند و از طرف دیگر با انگلیسی‌ها گفت: باید دشمن را شناخت؛ انگلیس راهنمای امریکایی‌ها در منطقه هستند، آنها همان کسانی بودند که با دسیسه و با کمک افرادی مثل شعبان بی‌مخ با تانک به خانه مصدق رفتند.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم با هدایت امام انقلاب را پیروز و در جنگ دفاع کردند تا توانستند مرزها را حفظ کنند اما با تمام این وجود متقاضی مذاکرات با آمریکا بودند.

افرادی که معترض دفاع رزمندگان هستند خائن محسوب می‌شوند

ولایتی اظهار کرد: افرادی که از کشور دفاع نمی‌کنند و نسبت به مبارزه و دفاع رزمندگان معترض هستند خواسته یا ناخاسته خائن محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه امید ملت به شما جوانان است اظهار کرد: برخی فرصت طلب هستند، آنها اگر نمی‌خواهند کاری در جهت ملت کنند اشکالی ندارد ولی نباید شماتت هم کنند البته هرکسی در چهارچوب نظام جمهوری اسلامی می‌تواند ازادانه هر نظری را بگوید.

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه ازاد اشکالاتی دارد که باید رفع شود اظهار کرد: دانشگاه ازاد از نظر کیفی باید ارتقا پپیدا کند و رتبه اول در کشور شود.

برخی سیاست مداران به شرط اینکه در منطقه کاری نداشته باشیم قول فروش ایرباس و فعالیت توتال را می‌دهند

وی خاطر نشان کرد: برخی از سیاست مداران قول فروش ایر باس و فعالیت توتال می‌دهد به شرط آنکه ما در منطقه کاری نداشته باشیم که این مسئله ای غلط است.

ولایتی با بیان اینکه دشمن با ما کار دارد و هدف اصلی ایران است اظهار کرد: دشمنان به وسیله داعش تا بیست کیلومتری ما آمده بودند که اگر هم مرز با ما می‌شدند بسیار بد می‌شد.

دیپلمات‌های اروپایی بارها گفته‌اند که از دست نتانیاهو کنه فرار می‌کنند

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه بابیان اینکه نتانیاهو که یک دوره گرد هرزگو است در خصوص کشتی‌گیر ما حرف زده است یادآور شد: این افراد حامی داعش و غاصب میلیون‌ها فلسطینی هستند؛ آنها در این سال‌ها هزاران فلسطینی به شهادت رسیدند؛ نتانیاهو شخصی سمج است و بسیاری از دیپلمات‌های اروپایی بارها گفتند که از این آدم کنه فرار می‌کنند.

مردم یمن مثل مردم عراق و سوریه پیروز می‌شوند

در ادامه این مراسم ولایتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروزه جوانان عاشق دین و کشور به عنوان مدافع حرم در راه اسلام به شهادت می‌رسند اظهار کرد: به نظرم تنها راه مقابله با آمریکایی‌ها همین مقاومت است.

وی در خصوص اوضاع یمن با بیان اینکه آینده یمن را مردمش تعیین می‌کنند یادآور شد: مردم یمن بیش از دو سال در برابر بمباران مزدور سعودی مقاومت کردند و سعی کردند با توطئه‌هایی چون علی عبدالله صالح مقابله می‌کنند؛ آنها در خط مقاوت قرار دارند و مثل مردم سوریه، لبنان و عراق پیروز می‌شوند.

انتهای پیام/

اظهارات ولایتی در دانشگاه آزاد واحد غرب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iraq
ناشناس
۰۷:۵۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
روح شهدای مدافع حرم شاد یادشون گرامی
آخرین اخبار