اکرمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

صهیونیست‌ها به دنبال ایجاد آشوب میان مسلمانان هستند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف یکی از مصادیق مبارزه با اسلام است.

صهیونیست‌ها به دنبال ایجاد آشوب میان مسلمانان هستندسیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدام اخیر ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف اظهار کرد: بدیهی است که در هر زمانی دشمنان اسلام به دنبال مبارزه و پیکار با مسلمانان هستند.

وی افزود: اقدام اخیر ترامپ یکی از مصادیق مبارزه با اسلام است، چرا که بیت‌المقدس یکی از اصلی‌ترین پایگاه‌های مسلمانان جهان است و اسرائیل غاصب و جبار که حدود 70 سال از تأسیس آن می‌گذرد کماکان به دنبال ایجاد فتنه و نزاع است.

اکرمی تصریح کرد: صهیونیست‌ها به دنبال اشتقاق و ایجاد آشوب میان مسلمانان هستند و در نهایت می‌خواهند که به یاری رژیم آ‌مریکا کل فلسطین را در دست بگیرند.

عضو جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: طبیعتا ما با این تصمیم ترامپ مانند دیگر تصمیم‌های وی مانند ممنوعیت مهاجرت برای شش کشور مخالفت کرده و با آن به مبارزه خواهیم پرداخت و ترامپ باید بداند که با عکس‌العمل شدید جهان اسلام مواجه خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی وظیفه ما این است که ترامپ را به خاطر اخذ چنین تصمیمی محکوم کرده و جهان اسلام را به مخالفت و مقابله با این مسئله برانگیزیم، به نحوی که ایالات متحده از این کرده خود پشیمان شده و اسرائیل نیز در پیشبرد اهداف شوم خود ناکام بماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار