راه اندازی نخستین رصدخانه در استان اردبیل

نخستین رصدخانه استان اردبیل در مرکز دانشگاه پیام نور این استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افسر روحی رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل دیروز در جشن فار‌التحصیلی دانشجویان پیام نور اردبیل که در مجتمع فرهنگی فدک اردبیل برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر 13 مرکز آموزشی دانشگاه پیام نور استان اردبیل در سطح استان فعال بوده که حدود 10 هزار دانشجو در این مرکز آموزشی تحصیل می‌کنند.

وی افزود: توانمندسازی و خوداتکایی دانشجویان این دانشگاه از مهم‌ترین اهدافی است که به دنبال داریم و دانشگاه پیام نور به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد از جمله برگزاری آزمون‌های الکتریکی و سیستم آموزشی یکپارچه از محدودیت‌های زیادی برخوردار است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: شرایط نقل و انتقال در این دانشگاه به دلیل ورود سیستم آموزشی یکپارچه بسیار تسهیل شده است و امکانات عمرانی، آزمایشگاهی و ورزشی با توجه به آمار دانشجویان پیام نور و ارتقای آنان از امکانات توسعه یافته است.

روحی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های عمرانی دانشگاه پیام نور استان اردبیل افتتاح نخستین مرکز رصدخانه استان در مرکز پیام نور اردبیل است که این مرکز توسط مرکز پیام نور در اختیار استان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: خوشبختانه در بین دانشجویان گروه‌های ارشد و دکتری بسیاری از دانشجویان پیام نور اردبیل در دانشگاه‌های معتبر دولتی پذیرش شده  و به تحصیل ادامه می‌دهند.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری آزمون‌های الکتریکی و سیستم آموزشی یکپارچه در دانشگاه پیام نور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.