نایب رییس هیات هندبال شهرستان جم خبر داد

چهار رده سنی در شهرستان جم مشغول به ورزش هندبال هستند

نایب رییس هیات هندبال شهرستان جم گفت: در حوزه ورزش هندبال، با توجه به وجود استعدادهای این رشته ورزشی، چهار رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در جم فعالیت می‌کنند.

فعالیت چهاررده سنی در سطح شهرستان جم در عرصه ورزش هندبالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ثریا انصاریگفت: شهرستان جم با بیان این که هندبال طی دو سال اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای در جم داشته است، اظهار داشت: هندبال در جم پیشرفت قابل قبولی داشته و علاقه‌مندان به این رشته در دو بخش آقایان و بانوان در حال افزایش است.

وی با بیان این که فعالیت ورزشی بانوان در شهرستان جم افزایش می‌باید، افزود: در حوزه ورزش هندبال، با توجه به وجود استعدادهای این رشته ورزشی، چهار رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در جم فعالیت می‌کنند.

نایب رییس هیات هندبال شهرستان جم با اشاره به وجود مربیان با تجربه در شهرستان جم، یادآور شد: این شهرستان از پتانسیل بسیار بالایی در این ورزش برخوردار است و باید از این پتانسیل‌ها استفاده‌های صحیح ببریم.

انصاری به اهمیت هندبال پایه در شهرستان جم اشاره کرد و افزود: تیم‌های پایه در شهرستان بسیار مورد اهمیت هستند و توجه به تیم‌های پایه در جم در اولویت اصلی ما قرار دارند و تمام توان خود را در جهت آموزش دختران و پسران در پایه بکار خواهیم گرفت.

وی گفت: آموزش و پویابودن تیم‌های حال حاضر در شهرستان و برگزاری مسابقات داخلی در برنامه‌های اصلی حوزه بانوان قرار دارد که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد حضور تیم‌های شهرستان در مسابقات استانی و کشوری باشیم.

نائب رئیس هیات هندبال شهرستان جم با بیان این که همدلی خیلی خوبی در بین مسوولان هیات هندبال شهرستان جم وجود دارد، تاکید کرد: شهرستان جم استعدادهای بالایی در این رشته دارد و امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق بتوانیم برای موفقیت مجموعه هندبال شهرستان گام‌های بزرگی برداریم.

انتهای پیام/پ

چهاررده سنی در حوزه ورزش هندبال در شهر جم فعالیت می کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.