رئیس دفتر مقام معظم رهبری ؛

حاکمان عربستان چه ظلم هایی که به مردم یمن نکرده اند

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی گفت :زندگی مقام معظم رهبری را از نزدیک میشناسم در پاکی نظیرش را ندیدم کجا سراغ دارید فرمانده کل قوا یک مجتهد باشد آنهایی که در عربستان حکومت می کنند چه بر سر مردم یمن آورده اند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری درآیین تکریم و معارفه امام جمعه کرمان گفت :زندگی مقام معظم رهبری که از نزدیک میشناسم در پاکی ،طهارت وتقوی نظیرش را  ندیدم کجا سراغ دارید فرمانده کل قوا یک مجتهد باشد آنهایی که در عربستان حکومت می کنند چه بر سر مردم یمن آورده اند کجا سراغ دارید رهبر کشوری اینقدر زاهدانه زندگی  کند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری خطاب به مدیران استان کرمان گفت:پست و مقام وامانتی بزرگ است وخدمت به مردم بزرگترین سرمایه ما در روز مبادا است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی افزود: بزرگترین عامل موفقیت و پیروزی پیامبر اکرم(ص) خوش اخلاقی با مردم بوده که مدیران جامعه اسلامی باید الگوی رفتاری شان باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد : تجلیل می کنم از آیت الله جعفری که سال ها خدمت کردنداطلاع داشتم مردم کرمان ایشان را دوست دارند چون ساده زیست مردمی و دارایی فضایل و خدمت گذار بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی  افزود: امام علی (ع) خوب پیغمبر را می شناخت و اولین کسی بود که به ایشان ایمان آورده بود.
وی با بیان تاریخی از دوران پیغمبر(ص) و عقب ماندگی های اعراب در آن زمان و زنده به گور کردن اعراب در زمان پیغمبر، تصریح کرد: در آن زمان خانه خدا به بتخانه بزرگ اعراب تبدیل شده بود و در این شرایط پیغمبر (ص) در مکه به دنیا آمد و دوران نوجوانی و جوانی خود را طی کرد.


رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه در آن زمان تنها 12 نفر می توانستند بخوانند و بنویسند، یادآورشد: زمانی که پیامبر اکرم (ص) عهده‌دار منصب پیامبری شدند، یک تنه شریعت، احکام اسلام و بشریت انسان جمع کردند و این قوانین تا ابد می‌تواند، بشریت را اداره کند.
آیت الله محمدی گلپایگانی ادامه داد: خداوند معلم پیغمر اسلام (ص) است و خدا به ایشان درس داده و تعلیم کرده است، یک انسان معمولی نمی‌تواند در همه جهات صاحب‌نظر باشد.


وی با اشاره به جنگ احد و شکست مسلمان، اظهار کرد: پیامبر اشرف مخلوقات است به گونه ای که خداوند می فرماید« اگر تو نبودی من هرگز چیزی را خلق نمی کردم».


حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به نسبت خویشاوندی خود با مقام معظم رهبری، تاکید کرد: ایشان در دیانت و تقوا بی نظیر هستند و اهل تعهد، تهجر، شب زنده داری، گریه و زاری و ... هستند و وجود چنین فرمانده کل قوایی در دنیا بی نظیر است.


رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه سردار سلیمانی تحت تربیت مقام معطم رهبری پرورش داده شده و وجود چنین افرادی را در کشورهایی همچون افغانستان، عراق و ... شاهد هستیم، تصریح کرد: مراسم اربعین حسینی در سال های گذشته جلوه برجستگی رهبری، مقام معظم رهبری در دنیا بوده به طوری که در هیچ جای دنیا چنین تظاهراتی را پیدا نخواهیم کرد.


حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی ادامه داد: 30 سال پیش کشور عراق در سلطه صدام بود و کسی پیش بینی نمی کرد به چنین روزی در بیاید و نمونه بارز آن را در اربعین حسینی و پذیرایی از مردم ایران دیدیم.


وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری درباره شهیدان مدافع حرم و مبارزه ایران در خارج از مرزها می فرمایند«اگر ما در کشورهای دیگر همچون عراق و سوریه نمی جنگیدیم، باید امروز در شهرهای ایران با داعش می جنگیدیم» و این جواب آدمهای کج فهمی بود که فکر می کردند نباید در عراق و خارج از مرزهای کشور می جنگیدیم.


رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: اگر این دفاع نبود ما نیز قطعا امروز دچار این معضل شده بودیم اما امروز خوشبختانه جمهوری اسلامی از امنیت کامل برخورار است و این داعش است که نتوانست در ایران نفوذ پیدا کند.


حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی از خدمات آیت‌الله سیدیحیی جعفری تجلیل کرد و گفت: مردم کرمان آیت‌الله جعفری را دوست دارند، زیرا یک روحانی ساده، ساده‌زیست، مردمی، خدمتگزار است و در این مدت طولانی استفاده‌ای از موقعیت خود نکرد.


وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به بنده تاکید کردند باید شئونات آیت‌الله جعفری حفظ شود و حوزه‌های علمیه در خدمت ایشان است و مسئولان باید از نصایح ایشان استفاده و مانند گذشته به منزلشان رفت و آمد کنند.


رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه استاندار کرمان، از دست پرورده های سردار سلیمانی است، اظهار کرد: وجود چنین شخصیتی نعمتی برای استان کرمان است و استانی با وجود چنین ظرفیتهایی در حوزه های کشاورزی، باغی و سرمایه های انسانی و. .. باید نهایت استفاده را برای خدمت به مردم استفاده کرد.


حجت الاسلام  محمدی گلپایگانی با تاکید بر حمایت روحانیت، ائمه جعه و علما از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید کرمان، تصریح کرد: حجت الاسلام علیدادی سلیمانی محصول استان کرمان است و نسبت خویشاوندی با سردار سلیمانی دارند و سوابق ایشان در کیش اثرات سازنده ای داشته به طوری که خدمات ایشان طی 16 سال نشان دهنده توسعه مذهبی و دینی در منطقه است که نمونه بارز آنها راه اندازی 14 مسجد و مصلی بزرگ کیش بوده است.


وی با بیان اینکه اگر صدای پراکندگی و توطئه از شخصی و مکانی بلند شود آن بلندگو متعلق به دشمن خواهد بود، افزود: دشمن به دنبال آن است که بتوان اتحاد مردم را از بین ببرد و برای تفرقه کوشش می کنند و خوشبختانه با وجود داشتن سرمایه ولایت فقیه چنین امری رخ نداده و باید نگاه همه مردم و مسئولین به کلام مقام معظم رهبری باشد.

انتهای پیام/ی

الگوی رفتاری مدیران باید پیامبر گرامی اسلام باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار