معاون پژوهش، نظارت و برنامه‌ریزی سازمان صدا و سیما:

شبکه ایران کالا زمینه ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی در جامعه است

معاون پژوهش، نظارت و برنامه‌ریزی سازمان صدا و سیما به راه‌اندازی شبکه ایران کالا اشاره کرد و گفت: شبکه ایران کالا زمینه ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حسین رضی در دیدار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه چالش جدی صدا و سیما مسائل مالی است، اظهار داشت: این موضوع با تمام سختی که دارد نتوانسته فعالیت‌های صدا و سیما را متوقف کند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته، تا حد بسیار زیادی این خلا‌ها جبران شده و نهاد‌های صدا و سیما اقدامات مختلف و با اهمیت بسیاری در حوزه‌های گوناگون انجام داده‌اند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه فضای مجازی را باید به عنوان یک واقعیت شناخت و با آن تعامل داشت، عنوان کرد: این ابزار هم مانند سایر ابزار‌ها خواص و ویژگی‌هایی دارد که ما باید از آن برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی بهره کافی و درست را برد.

وی تصریح کرد: در صورتی که از ابزار شبکه‌های اجتماعی و اینترنت به درستی بهره‌گیری شود، امکان صدور فرهنگ انقلاب به جهانیان به بهترین نحو ممکن امکان‌پذیر است.

رضی ادامه داد: پیام مقام معظم رهبری به جوانان غرب و نتایج حاصله از انتشار این پیام در فضا‌های مجازی نشان دهنده این است که اگر شناخت درستی از فضای مجازی داشته باشیم و پیام مناسب هم در اختیار داشته باشیم، نتایج بسیار خاصی بر جهان می‌گذارد.

معاون صدا و سیما افزود: خوشبختانه ارتباط بسیار خوبی بین ستاد و صف در صدا و سیما به وجود آمده و بخش قابل توجهی از مشکلات برطرف شده و سایر مشکلات هم با همکاری و تعامل و همفکری جمعی قابل رفع است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما به برخی آثار تولید شده توسط صدا و سیما در راستای تقویت بنیان خانواده اشاره کرد و گفت: لازم است اقدامات گسترده‌ای در این زمینه انجام شود.

وی از راه‌اندازی شبکه ایران کالا خبر داد و گفت: این شبکه می‌تواند به عنوان شبکه‌ای برای حمایت از کالای با کیفیت ایرانی فعالیت کند و زمینه ترویج فرهنگ مصرف کالای داخلی را فراهم کند.

انتهای پیام/ ا

چالش جدی صدا و سیما مسائل مالی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار