بیانیه حزب اعتدال و توسعه در محکومیت اقدام اخیر دولت آمریکا

حزب اعتدال و توسعه با صدور بیانیه‌ای به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیسیتی محکوم کرد.

بیانیه حزب اعتدال و توسعه در محکومیت اقدام اخیر دولت آمریکابه گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حزب اعتدال و توسعه در محکومیت اقدام اخیر دولت آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیسیتی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

به رسميت شناختن بيت المقدس بعنوان پايتخت رژيم صهيونيستي و تصميم انتقال سفارت امريكا به بيت المقدس، چهره واقعی نظام سلطه را بیش از پیش برای امت اسلامی روشن کرد.

ترامپ با اتخاذ این تصمیم، نشان داد آنچه طی سالها عنوانِ "مذاكرات صلح" نام گرفته و از سوی روسای جمهور سابق امريكا دنبال می شد، بازی سیاسی مشترک امريكا و رژيم صهيونيستی بود که هدفی جز پایمال کردن حقوق حقه و سرنوشت ملت فلسطين و مرگ تدریجی آرمان بزرگ ملت اسلامی در آزادی قدس شریف نداشته است.

در عین حال اطمینان داریم این اقدام ایالات متحده، ناخواسته در جهت تقويت آرمان ملت فلسطين براي آزادی سرزمين هاي اشغالی و موطن فلسطينيان از سلطه رژيم صهيونيستي خواهد بود. چرا که واکنش های جهانی به این اقدام بویژه از سوی ملت های آزاده جهان و امت اسلامی و فلسطینان ساکن غزه و کرانه باختری، نشان از آغاز انتفاضه ای عظیم می دهد که انشاالله به نصرتِ مسلمین خواهد انجامید.

حزب اعتدال و توسعه ضمن محكوم كردن هر گونه مصالحه و اقدامي كه به تثبيت سلطه اشغالگران بر اولين قبله مسلمين و سرزمين هاي فلسطيني ها بيانجامد، احزاب سياسی داخل و جمعیت ها را به اعتراض و سایر ملت های آزاده صلح دوست جهان را به واكنش نسبت به اقدام تحريك آميز ترامپ كه نتيجه آن تشديد جنگ و خشونت و تضييع حقوق ملت فلسطين است دعوت می كند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار