ورزشکاران همدانی به اردوی تیم ملی بوکس جوانان کشور دعوت شدند

2 بوکسور همدانی با درخشش در رقابت های قهرمانی جوانان کشور به اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت های جهانی و آسیایی دعوت شدند.

 ورزشکاران همدانی به اردوی تیم ملی بوکس جوانان کشور دعوت شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ داود دوامی ،رئیس هیات بوکس همدان عنوان کرد: در وزن 52 کیلوگرم سبحان صحرایی و در 60 کیلوگرم سامان موسیوند با کسب مدال نقره در رقابت های قهرمانی کشور توانستند به اردوی تیم ملی راه یابند.

وی با بیان اینکه رقابت های قهرمانی 2018 آسیایی و جهانی در اردیبهشت و خرداد ماه سال آینده برگزار می شود گفت: همدان دارای 2 نماینده در اردوی تیم ملی بوکس جوانان کشور است.

دوامی در ادامه گفت: به زودی اردوی تیم ملی بوکس جوانان کشور در تهران برپا می شود.

رئیس هیات بوکس همدان با اشاره به اینکه رقابت های قهرمانی بوکس جوانان کشور هفته قبل در گرگان برگزار شد، اظهار داشت: سبحان صحرایی، محمدسعید جواهری، سامان حسینی و سامان موسیوند چهار بوکسور همدانی دعوت شده به این مسابقات بودند که با 2 مقام دومی توانستیم سهمیه خوبی در اردوی تیم ملی کسب کنیم.

دوامی از  عملکرد بوکسورهای همدانی در این دوره از رقابت ها اعلام رضایت کرد و افزود: با تلاش مربیان و ورزشکاران و نیز اعضای هیات در مسیر تحقق اهداف بلند مدت بوکس همدان پیش می رویم.

وی خاطرنشان کرد: در این رشته ورزشی به دنبال آینده سازی و استعدادیابی در استان‌ همدان هستیم تا در آینده‌ای نزدیک نسل جدید بوکس را معرفی کنیم.

رئیس هیات بوکس همدان تصریح کرد: حضور در تمامی رقابت های کشوری در ماه های گذشته نشان از توجه ویژه بوکس همدان به پیشرفت رده های سنی مختلف است و در کنار عنوان ها، نتیجه آن تجربه اندوزی ورزشکاران این رشته خواهد بود.

هم اکنون یک هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در ورزش بوکس استان همدان فعالیت دارند.

انتهای پیام/غ

حضور ورزشکاران بوکسور همدانی در اردوی تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.