عابدینی: قصدی برای بازگشت به فدراسیون فوتبال ندارم

سرپرست پیشین کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: قصدی برای بازگشت به فدراسیون فوتبال ندارم و تنها برای احوال پرسی آمده ام.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امیر عابدینی درباره حضورش در فدراسیون فوتبال پس از مدت ها غیبت و‌ اینکه قرار است دوباره به فدراسیون بازگردد یا خیر، اظهار کرد: خیر به هیچ عنوان قصدی برای بازگشت به فدراسیون فوتبال ندارم و تنها برای احوال پرسی آمده ام. با هر کسی که در فدراسیون باشد دیدار خواهم کرد و اولین نفر هم مهدی تاج است.

دعوای من با تاج فوتبالی است

او با اشاره به مشکلاتی که با مهدی تاج داشت و همین مسئله باعث جدایی‌اش از فدراسیون فوتبال شد،گفت: دعوای فوتبال برای فوتبال است اما بایدبگویم ما در خیابان با هم دعوا نمی‌کنیم. دلیل نمی‌شود اگر با کسی دعوایی داریم، به دیدار‌ آنها نرویم و حال یکدیگر را جویا نشویم. به وقتش انتقاد هم می‌کنیم و حتی از نقاط ضعف یکدیگر هم به خوبی آشنا هستیم. باز هم تاکید می کنم دیگر قصدی برای بازگشت به فدراسیون فوتبال ندارم. به طور مثال وقتی آدم از یک خانه ای اسباب کشی می کند دلیلی ندارد که دوباره به آنجا بازگردد.

عابدینی درباره  قراردادی که با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داشت، گفت: چیزی که من صبح امروز از زبان حیدر بهاروند شنیدم، این بود که قرار شده آن رهن و ودیعه‌ای که شرکت مذکور در اختیار فدراسیون و سازمان لیگ گذاشته را بفروشند تا از این طریق بتوانند مابقی پول قرارداد را بردارند. اگر از فروش این ودیعه باقی پول قرارداد فراهم شود که هیچ و در صورتی که تامین نشود، شرکت مذکور موظف است مابقی پول را پرداخت کند.حتی‌ آن شرکت هم این مسئله را قبول کرده است.

سرپرست پیشین کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که اینکه گفته می‌شود فدراسیون فوتبال باید به شرکت مرتبط با فروش بلیت در حدود 62میلیارد تومان غرامت بدهد گفت:‌ نه، چنین چیزی نیست. مجموع قرارداد چیزی در حدود 160 میلیارد تومان است.در سال گذشته 54میلیارد و امسال هم 60 میلیارد پول داده است. از این رقم حدود ۶۶ میلیارد باقی مانده و فدراسیون هم پذیرفته که این رقم به آنها خسارت زده شده است اما این شرکت نمی پذیرد که مابقی مبلغ را پرداخت کند. در ضمن باید عنوان کنم ما فقط سودی که در قراداد آمده را نمی‌گیریم.

نمره زیر 50 به تاج نمی دهم

 عابدینی درباره عملکرد مهدی تاج در فدراسیون فوتبال پاسخ داد: اعتقادم بر این است امسال سال تیم ملی ماست. اگر الان همه وفاق کنیم، بهتر است. اجازه بدهید امسال به پایان برسد، بعد همدیگر رو خواهیم دید. باید بگوییم نمره مهدی تاج زیر 50 یا بالای 50 است. من به شخصه نمره ای زیر 50 به تاج نمی دهم.
 

راهکارهای قانونی را برای جهانیان بازگو کردم

عابدینی در پایان درمورد اینکه چه صحبت هایی را با جهانیان انجام داد،پاسخ داد: جهانیان درباره مشکلاتی که در کمیته استیناف برای باشگاه نفت بوجود‌آمده از من سوال پرسید و من طبق وظیفه ام راهکار قانونی را برایش بازگو کردم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار