بررسی موانع مرزی بین ایران و افغانستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بررسی موانع مرزی بین ایران و افغانستان از ناحیه گمرک دوغارون شهرستان تایباد و اسلام قلعه کشور افغانستان، فضا‌های عمومی ارتباط در حوزه تجارت بین دو کشور را تسهیل می‌کند.

بررسی موانع مرزی بین ایران و افغانستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ راضیه علیرضایی در بازدید از گمرک دوغارون و اسلام قلعه کشور افغانستان،گفت: بررسی مشکلات و دریافت هزینه‌های غیر رسمی از موانع جدی برای حمل و نقل بار بین دو کشور محسوب می‌شود که امروز در این سفر بررسی این امر اولویت کاری قرار گرفته است.


وی گفت: نمایندگانی از مدیران مرتبط با فعالیت‌های تجاری مرزی دو کشور برای بررسی فرایند صادرات و مسائل مربوط به آن گرد هم جمع شده اند و با ارائه گزارش‌های مربوط به حوزه خود مشکلات را بررسی می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به اهمیت صادرات گفت: صادرات کالا از استان خراسان رضوی به کشور افغانستان علاوه بر ایجاد زمینه اشتغال و معیشت مردم سبب ارتباط با کشور‌های دیگر شده پس بررسی مشکلات در گمرک دوغارون ضروری و رفع آن مشکلات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

علیرضایی افزود: برای پیشرفت صادرات دو کشور موظفند تمام بستر‌های لازم جهت تسهیل انتقال کالا از این دو معبر را فراهم کرده و با تجهیز گمرکات به امکانات روز، این مشکل مرتفع می‌شود.

انتهای پیام//ف.ج
 

سفر رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی به تایباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.