ساجدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قمار صهیونیستی ترامپ در منطقه، مرگ اشغالگران را به دنبال خواهد داشت

کارشناس روابط بین‌الملل گفت: ترامپ دست به قمار خطرناکی در منطقه زده و اقدام او منجر به مرگ رژیم صهیونیستی خواهد شد.

قمار صهیونیستی ترامپ در منطقه مرگ اشغالگران را به دنبال خواهد داشتمحمد ساجدی کارشناس روابط بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا محکومیت اقدام ترامپ در قبال بیت المقدس از سوی متحدان اروپایی واقعی و نتیجه بخش خواهد بود، اظهار کرد: این محکومیت‌ها از طرف متحدان ترامپ چندان قابل اعتنا نیست، با این حال نباید به تاثیر بلند مدت آن نیز بی توجه بود.

کارشناس روابط بین‌الملل گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به طور پنهانی توافق کردند که قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب به رسمت شناخته شود و به زعم خود فکر کردند، این روند پس از مدتی تظاهرات تثبت می شود.

وی ادامه داد: تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی این است که شاخه‌های مقاومت را در بخش‌های مختلف خاورمیانه از بین ببرند تا عملا آنها را از صحنه سیاسی محو کنند، به همین دلیل سیاست های متفاوتی را در پیش گرفتند. 

ساجدی با اشاره به اینکه توطئه تجزیه کردستان، پروژه سعد حریری، علی عبد الله صالح در یمن همه ترفندهایی بود که راه به جایی نبردند، تصریح کرد: آخرین نقشه بازی  مربوط به سیاسی‌سازی بیت المقدس و انتخاب آن به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی است.

 کارشناس روابط بین‌الملل افزود: عربستان به عنوان یک کشور منطقه‌ای  از  این موضوع  اطلاع داشته و حتی درصدد متقاعدکردن محمود عباس  برآمده  تا یک معامله را با آمریکا شکل بدهد.

وی خاطرنشان کرد: ترامپ دست به قمار خطرناکی  زده  و پیش بینی می‌شود نه تنها این کار ناتمام باقی خواهد ماند، بلکه زمینه‌ای فراهم خواهد شد تا فلسطین بیش از گذشته مطرح شود و  در نهایت مرگ رژیم صهیونیستی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۹ آذر ۱۳۹۶
نابودی اسرائیل= 5÷25
آخرین اخبار