پزشکیان در اجلاس سراسری تعامل دولت و مجلس:

همه برای تقویت وحدت و همکاری تلاش کنند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه قوا اعم از دولت، مجلس و قوه قضاییه باید برای تقویت وحدت و همکاری تلاش کنند.

همه برای تقویت وحدت و همکاری تلاش کنندبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در نخستین اجلاس سراسری هم اندیشی ارتقای تعامل دولت و مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اهداف اصلی مهم اسلام و همچنین انقلاب اسلامی برقراری عدالت در جامعه است.

وی افزود: بی عدالتی یکی از مشکلات جامعه است و اگر بر اساس عدالت و قسط رفتار کنیم و در برخورد با مردم و تامین حقوق شان انصاف را رعایت کنیم، مشکلات براحتی حل می شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی همچنین از وحدت و همدلی به عنوان یک نعمت یاد کرد و اظهار داشت: اختلاف و تفرقه باعث معطل ماندن امور و ریشه ای شدن مشکلات می شود. نعمت در وحدت و هم صدایی و یگانگی است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: همه قوا اعم از دولت، مجلس و قوه قضاییه باید برای تقویت وحدت و همکاری تلاش کنند. اگر همه دست به دست هم بدهیم و با هم باشیم می توانیم مشکلات را حل کنیم. حتی وقتی اختلاف نظر داریم باید بر اساس قانون و اصول اسلامی و انسانی یکدیگر را تحمل کنیم و با هم مهربان باشیم و تخریب همدیگر خودداری کنیم.

پزشکیان گفت: گذشت و دوستی و رعایت انصاف و عدالت باعث افزایش همکاری و وحدت و حل مشکلات و رفع اختلافات می شود.

وی با استقبال از تشکیل اجلاس سراسری هم اندیشی ارتقاء تعامل دولت و مجلس، گفت: امیدوارم که با تلاش معاونان، مدیران کل و کارشناسان امور مجلس دستگاه های اجرایی و نمایندگان مجلس همکاری و تعامل دوجانبه اتقاء یابد و مسئولان قلبا و با همه وجود برای حل مشکلات تلاش کنند، چرا که با همکاری دولت و مجلس مشکلات مردم قابل حل است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار