ذوالنور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

موج مخالفت‌ها ترامپ را از انتقال سفارت کشورش به قدس شریف پشیمان می‌کند

نماینده مردم قم گفت: موج مخالفت‌های مسلمانان و غیر مسلمانان ترامپ را از اقدام انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف پشیمان می‌کند.

موج مخالفت‌ها ترامپ را از اقدامش پشیمان خواهد کردحجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال سفارت این کشور به قدس  شریف، اظهار کرد: این موضوع اولین اقدام آمریکا نبوده  و آخرین آن هم نخواهد بود؛ چراکه نظام سلطه تاثیرگذار و متاثر از صهیونیسم بین‌الملل است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بر شمردن علت‌های چنین اقدامی ادامه داد: وابستگی روسای جمهور آمریکا به صهیونیسم بین الملل،‌ عقده و کینه توزی از اسلام و مسلمانان و سر سپردگی سران کشورهای اسلامی مانند عربستان در برابر نظام سلطه از عوامل تصمیم ترامپ مبنی بر انتقال سفارت  آمریکا به قدس شریف است.

وی تاکید کرد: برخی اقدام ترامپ را پشتیبانی از صهیونیست می‌دانند اما در واقع این عمل ذلت صهیونیست را به دنبال خواهد داشت.

ذوالنور با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی یک سگ زنجیره‌ای است، نظام سلطه و صهیونیست بین‌الملل به او ماموریت داده و بازی می‌کنند بیان کرد: اگر کشورهای مستقل دنیا از چنین تصمیمی تبعیت کنند نشان ذلت آنهاست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: موج مخالفت مسلمانان و غیر مسلمانان ترامپ را از اقدامش پشیمان خواهد کرد.

وی در پایان بیان کرد: امواج احساسات مسلمانان علیه صهیونیست و روسای نظام سلطه جریحه دار شده است و در آینده تشدید خواهد یافت.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار