اجرای بیش از یک هزارو ۹۰۰ طرح اشتغالزایی برای مددجوبان کمیته امداد آذربایجان غربی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی:امسال بیش از یک هزارو ۹۰۰ طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد اجرا شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ از اجرای یک هزارو 936 طرح اشتغالزایی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در هشت ماهه امسال خبر داد و گفت:  این طرح ها با هدف اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد اجرا می شود و برای ایجاد فرصت های شغلی ذکر شده 350 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

امیر امیرنیا با بیان اینکه در هشت ماهه سال گذشته نیز یک هزارو 704 طرح اشتغالزایی با اعتبار 239 میلیارد ریال اجرا شده بود افزود: اجرای طرح های اشتغالزایی در هشت ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ مبلغ 46 درصد و از لحاظ تعداد 13 درصد افزایش دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال بیشترین طرح اجرا شده در بخش خدمات می باشد، گفت: از مجموع طرح‌های اجرا شده در سالجاری941 طرح در بخش خدمات، 802 طرح در بخش دامپروری، 157 طرح در بخش صنایع دستی، 28 طرح در بخش کشاورزی  و 8 طرح در بخش صنفی و معدنی هستند.

امیرنیا به برگزاری دوره های حرفه آموزی و مهارت آموزی پایدار برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اشاره کرد و گفت: در هشت ماهه نخست امسال 4 هزارو 596 نفر با 4 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار در زمینه های کشاورزی، دامداری، صنایع دستی, صنعتی و خدمات آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

انتهای پیام/ح

هزینه 350 میلیارد ریال برای اجرای طرح های اشتغالزایی کمیته امداد در سال جاری در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.