آغاز لیگ تیراندازی‌ با کمان همدان برای نخستین بار

رئیس هیات تیراندازی‌باکمان استان همدان گفت: برای نخستین بار لیگ تیراندازی‌ با کمان استان همدان آغاز به کار کرد.

 آغاز لیگ تیراندازی‌ با کمان همدان برای نخستین باربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان حمیدرضا یاری رئیس هیات تیراندازی‌ با کمان استان همدان با بیان اینکه هفته نخست لیگ استانی تیراندازی‌ با کمان در سایت اختصاصی این هیات برگزار شد، اظهار کرد: در این رقابت‌ها 11 تیم از شهرستان‌های همدان، بهار و فامنین در دو رشته ریکرو و کامپوند با هم به رقابت پرداختند.

وی عنوان کرد: در هفته اول این مسابقات در رشته ریکرو آقایان تیم راد پنج بر صفر از سد زرین‌کماندران‌ماد گذشت و دیاکو نیز با همین نتیجه از سد فرزندان آرش گذشت.

رئیس هیات تیراندازی‌ با کمان استان همدان ادامه داد: در ریکرو بانوان نیز زرین‌کماندران‌ماد چهار بر یک از سد تیم راد گذشت و فرزندان آرش چهار بر یک دیاکو را مغلوب کرد.

وی خاطرنشان کرد: در کامپوند آقایان نیز زرین‌کماندران‌ماد با نتیجه پنج بر صفر از سد فرزندان آرش گذشت.

یاری با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های ورزش تیراندازی‌ با کمان در همدان گفت: سایت اختصاصی تیروکمان همدان در ورزشگاه ملت ایجاد شده که استعدادیابی در رده‌های پایه در این سایت زیر نظر مربیان توانمند انجام می‌شود.

رئیس هیات تیراندازی‌ با کمان استان همدان با بیان اینکه چند ماه است مسئولیت این هیات را برعهده گرفتم و در این مدت سعی کردم مشکلات زیرساختی در این ورزش را رفع کنم، افزود: سال گذشته در رتبه چهل‌ و چهارم هیات‌های ورزشی استان بودیم اما در 6 ماهه اول سال 96 به جایگاه دوازدهم رسیدیم.

انتهای پیام / خ

لیگ تیراندازی در همدان آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.