نعمتی طی تذکر 79؛

آقای کواکبیان کمتر ریشه‌ها را بزنید/کدامیک از استانداران و وزرا با نظرخواهی از اصولگرایان انتخاب شده‌اند؟

نماینده مردم تهران گفت: آقای کواکبیان شما فرد منطقی و با تجربه‌ای هستید و در کارهای سیاسی حضور دارید، کمتر ریشه‌ها را بزنید.

آقای کواکبیان کمتر ریشه‌ها را بزنید/کدامیک از استانداران و وزرا با نظرخواهی از اصولگرایان معتدل انتخاب شده‌اند؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  بهروز نعمتی طی تذکری 79 در صحن علنی امروز (یکشنبه، 26 آذرماه) در پاسخ به اظهاراتی در نطق کواکبیان گفت: واقعیت این است که هر نوع انحصاری برای هر شخصی مطرود است.

وی تأکید کرد: کواکبیان و بنده در یک جبهه در انتخابات ریاست جمهوری برای انتخاب روحانی با یکدیگر بودیم، برادران اصولگرای معتدل شبانه‌روز در کشور این زحمات را متحمل شدند.

نعمتی اظهار کرد: بنده گله‌مندم که چرا آقای کواکبیان با این تفکر و نگاه برخورد می‌کند؟ شما که شبانه‌روز حضور داشتید و دیدید که دوستان اصولگرای معتدل چه میزان زحمت کشیدند، در همین مجلس بسیاری از نمایندگان از این زحمات تقدیر کردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر خطاب به کواکبیان گفت: انتخابات ریاست جمهوری تمام شد، چرا دیگر به آن دامن می‌زنید؟ می‌خواهید چه چیزی را ثابت کنید؟ والله بالله همان چیزی را که رئیس جمهور به شما دادند به برادران اصولگرای معتدل هم دادند.

نعمتی بیان کرد: کدامیک از استانداران و وزرا با نظرخواهی از اصولگرایان معتدل انتخاب شدند؟ رئیس جمهور اعلام کرد که به حجت شرعی رسیده‌ام و وزرای خود را انتخاب کرده‌ام. اکنون این گله‌مندی‌ها برای چیست؟

نعمتی گفت: مگر 24 میلیون رأی تنها فقط با رأی اصلاح‌طلبی یا اصولگرایی معتدل جمع می‌شد؟ این رأی با کنار هم بودن ما به دست آمد وگرنه همان افرادی که شما اعلام می‌کنید تندرو هستند اکنون رئیس جمهور بودند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بیان کرد: آقای کواکبیان شما فرد منطقی و با تجربه‌ای هستید و در کارهای سیاسی حضور دارید، کمتر ریشه‌ها را بزنید و خواهش می‌کنم این موضوع را تمام کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
این بهروز نعمتی همونیه که توی کمیسیون برجام به ظریف چشمک زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
نمیدانیم
آخرین اخبار