مسئول كميته جوانان و استعداديابی هیأت فوتبال قم؛

چمنیان ازنخبه‌های فوتبال قم استعدادیابی می کند

عمویی گفت:سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورامروزبرای استعدادیابی ازبازیکنان رده سنی جوانان درقم حضور یافته وبه ارزیابی استعدادهای فوتبال قم می‌پردازد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مهدی عمویی،مسئول كميته جوانان و استعداديابی هیأت فوتبال قم،اظهار کرد: عباس چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان امروز برای استعدادیابی از بازیکنان این رده سنی در قم حضور یافته و در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه به ارزیابی استعدادهای فوتبال قم می‌پردازد.

وی سپس به بازیکنان دعوت شده به این اردو اشاره و بیان کرد: در پست دروازه‌بانی سهیل زارعی، وحید حاجیلو و محمد حامدی دعوت شده‌اند و مدافعان میانی حاضر در این اردو محمدرضا نجفی، پوریا جعفری، دانیال محمودی، امیر محمد اناری و امیرحسین خیرخواه هستند.

مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت فوتبال استان قم افزود: مدافعان راست حاضر در این اردو شهاب روح‌پرور و طاها زاهدی، مدافعان چپ حسین میرزامحمدی، هادی افتخاری و علی حیدری و هافبک‌های راست عقیل عفری، سجاد حاجی‌لو، میلاد اجلالی، مهدی گلی و امیرحسین قنبری به شمار می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: در پست هافبک‌ وسط نیز از محمد خوانساری، محسن مهربان، عرفان محمدی، محمدرضا زنجیرانی، سجاد خدابنده‌لو، حسین بختیاری، علی سلیمی، محمدرضا عباسی، محمدرضا محقیان، سجاد خوش‌گفتار و علی صفرپور برای حضور در این اردو دعوت شده است.

عمویی عنوان کرد: هافبک‌های چپ حاضر در این اردو علی یزدی، ابوالفضل طاهری و علی مغاری هستند و در خط حمله نیز از مهاجمان آینده‌داری همچون محمدرضا پورصادق، هومن هوشمند، علی سودانی و محمد قاسم‌لو برای استعدادیابی زیر نظر سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان دعوت به عمل آمده است.

وی در پایان اظهار کرد: هدف سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان انتخاب بهترین‌های حال حاضر فوتبال ایران در رده سنی نوجوانان برای دعوت به اردوی تیم ملی به منظور تشکیل تیمی آماده برای حضور موفق در مسابقات برون‌مرزی سال آینده میلادی است و فوتبالیست‌های مستعد قم باید قدر این فرصت را به خوبی بدانند و قابلیت‌های خود را به عباس چمنیان برای عضویت در تیم ملی نشان بدهند.

انتهای پیام / ح

استعداديابی از نخبه‌های فوتبال قم توسط سرمربی تيم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر مهدی
۲۳:۵۹ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
عاشقشم
آخرین اخبار