بررسی مشکلات رانندگان ساوه ؛

کارتخوان‌ها با قیمت غیر واقعی مهمترین مشکل تاکسی داران ساوه ای/ فرسوده بودن ناوگان مهمترین مشکل رانندگان اتوبوس ساوه

رانندگان تاکسی شهرستان ساوه مهمترین مشکل خود را نصب کارتخوان با قیمت غیر واقعی بر روی تاکسی‌ها عنوان کردند.

کارتخوان‌ها با قیمت غیر واقعی مهمترین مشکل تاکسی داران ساوه ای/ فرسوده بودن ناوگان مهمترین مشکل رانندگان اتوبوس ساوه

شهرستان ساوه با جمعیت بیش از ۲۸۳ نفر بعد از اراک دومین شهرستان پرجمعیت استان مرکزی و به تبع آن با تردد زیاد مواجه بوده و حمل و نقل عمومی آن هم بعد از اراک پرترافیک‌ترین حمل و نقل عمومی استان مرکزی است.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساوه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ بابیان اینکه به طور میانگین روزانه ۵۸ هزار مسافر در ساوه جابه جا می‌شود، گفت: این شهرستان دارای ۹۸ اتوبوس و هشتصد تاکسی است.

به بهانه روزحمل و نقل سری به تاکسی داران شهرستان ساوه زدیم و مشکلات آن‌ها را جویا شدیم که رانندگان تاکسی مهمترین مشکل خود را بیمه مازاد ونصب کارتخوان با قیمت غیر واقعی بر روی تاکسی‌ها عنوان کردند.

رانندگان گفتند در حالی که قیمت واقعی دستگاه کارتخوان کرایه تاکسی 300 تا 400 هزارتومان است  این دستگاه ها  با قیمت یک میلیون و600 هزارتومان به آنها تحمیل شده است.


این مشکل را  با شهردار ساوه در میان گذاشتیم و راه حل را از وی جویا شدیم که حسینی شهردار ساوه در پاسخ به چگونگی این موضوع گفت: نصب این کارت‌ها در دوره مدیریت قبلی بوده و در حق رانندگان کم لطفی شده است.

حسینی افزود: بانک مورد نظر باید تخفیفاتی را ارائه کند و در نحوه همکاری تجدید نظر کند در غیر اینصورت همکاری با این بانک را قطع خواهیم کرد.

فرسوده بودن ناوگان مهمترین مشکل رانندگان اتوبوس ساوه

شهرستان ساوه از شهرستان‌های صنعتی مهم استان مرکزی است و علاوه بر ناوگان تاکسی رانی ناوگان اتوبوس رانی  این  شهرستان  هم با تردد زیاد مسافر و تردد و ترافیک بالای روزانه  همراه  است.

رانندگان اتوبوس‌های شرکت واحد شهرستان ساوه هم عقب افتادن 3 تا 4 ماه حقوق و فرسوده بودن ناوگان اتوبوس رانی را مهمترین مشکل خود عنوان کردند.


آرمیده، سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساوه در پاسخ به این موضوع گفت: ناوگان اتوبوس رانی ساوه ناوگانی پیر است و نیاز به نوسازی دارد.

وی افزود: در سال جاری ۱۰ دستگاه و در سال آینده ۴۰ دستگاه به ناوگان اتوبوس رانی افزوده می‌شود.

استفاده از وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی علاوه بر ایمنی بالا کاهش ترافیک شهری هم به همراه دارد امید واریم با تحقق این وعده مشکلات رانندگان اتوبوس و مردم شهر ساوه هرچه زود‌تر حل شود.

لازم به یاد آوری است به مناسبت روز حمل و نقل ؛شهردار ساوه با حضور در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی با اهدای شاخه‌ی گل به رانندگان خدا قوت گفت و در مراسمی از چند تن از رانندگان نمونه تجلیل شد.


انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.