دستیار حاتمی کیا «سقوط» را کلید می‌زند

جعفر رجبی اولین ساخته نیمه بلند خود را با موضوع شبکه های اجتماعی در تهران کلید می‌زند.

دستیار حاتمی کیا «سقوط» را کلید می‌زندجعفر رجبی کارگردان فیلم نیمه بلند «سقوط» در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص این اثر گفت: فیلمنامه ای را درباره ناهنجاری‌های شبكه های اجتماعی در دست دارم که بیست روز دیگر فیلمبرداری در تهران آغاز می‌شود.

وی افزود: بی شك تاثیر و روند تكنولوژی در زندگی امروز بشر بر هیچ كس پوشیده نیست. یكی از این تكنولوژی ها انواع شبكه‌های اجتماعی است كه این روزها تاثیر مستقیم بر زندگی روزمره انسان دارند. متاسفانه نبود آموزش و فرهنگ استفاده از این شبكه های اجتماعی، انسان امروز را به شدت دچار مشكل كرده است. مشكلاتی مثل تك بعدی شدن انسان، تنهایی كه در جمع دوستانه شكل میگیرد  و اعتماد به افراد مجازی كه بعضاً تبعات جبران ناپذیری را به بار می آورد. «سقوط» قصه كوتاهی از زندگی چند جوان است كه در گرداب این فضاهای مجازی گرفتار و تاوان سنگینی می پردازند.

رجبی درخصوص لوکیشن های این فیلم اظهار داشت: 60 درصد لوكیشن‌های این فیلم در فضاهای داخلی فیلمبرداری و مابقی در خیابان‌های تهران است.

وی در مورد بازیگران «سقوط» تصریح کرد: نصرت میرعظیمی، الهام یگانی، جواد اعرابی و مسعود بهارلو از بازیگران «سقوط» هستند که همه از حوزه تئاتر به این کار دعوت شدند. نگارش فیلم نامه و فضاسازی آن بیشتر بر اساس بداهه سازی بازیگران در راستای طرح داستان شكل گرفت و نوشته شد؛ از این رو مستلزم داشتن تمرین برای بازیگران بود که تصمیم گرفتم از بازیگران تئاتر كه توانایی بالایی در این زمینه دارند استفاده كنم.

وی خاطر نشان کرد: این اثر برای سینمای هنر و تجربه تولید می شود که امیدوارم بتواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

گفتنی است؛ تهیه كنندگی این اثر را گروه هنری سه كاج با مدیریت فراز كرمی زرندی به عهد دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.