قاضی‌پور:دولت به جای پرداخت حقوق‌های نجومی روستا‌ها را بازسازی کند/لاریجانی: نمایندگان در بودجه ۹۷ به بازسازی روستا‌ها توجه کنند

نماینده مردم ارومیه گفت: ‌دولت به جای هزینه‌کردهای زائد و پرداخت حقوق‌های نجومی به مشکلات کشاورزان و روستاییان برسد.

قاضی پور: دولت به جای پرداخت حقوق‌های نجومی روستاها را بازسازی کند/ لاریجانی: نمایندگان در بودجه 97 به بازسازی روستاها توجه کنندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 28آذر96) طی اخطاری بیان کرد: داشتن مسکن حق هر خانواده است و دولت موظف است با رعایت اولویت برای کسانی که نیازمند هستند به خصوص روستاییان این زمینه را ایجاد کند اما متأسفانه و علی رغم همه تذکرهایی که ما در این زمینه داده‌ایم گویا دولت گوش شنوا ندارد.

وی با انتقاد از اینکه یک زلزله کوچک در کرمانشاه آمد اما می‌بینیم که مردم به چه روزی افتاده‌اند، ادامه داد: ما قانون و برنامه‌های پنج ساله داریم که دولت باید به آن توجه کند و هم اکنون بهترین زمان است که دولت به جای هزینه‌کردهای زائد و حقوق‌های نجومی به داد کشاورزان و روستاییان برسد و تمام روستاها را بازسازی کند.

علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: شما بودجه را در اختیار دارید و برای بازسازی روستاها مبلغی که مورد نظرتان است در این بودجه لحاظ کنید.

قاضی‌پور بیان کرد: شما اجازه تغییر بیشتر از 5 درصد در بودجه را به ما نمی‌دهید و دولت باید این مسئله مهم را در لایحه بودجه می‌آورد.

لاریجانی در پاسخ به این مطلب هم اظهار کرد: شما نمایندگان مجلس اختیار تغییر لایحه بودجه دارید و می‌توانید مواردی که مورد نظرتان است را در قانون بودجه بیاورید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار