استاد دانشگاه تبریز پژوهشگر برتر کشور انتخاب شد

در هجدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری، استاد دانشگاه تبریز به عنوان پژوهشگر برتر کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛میرعلی فرج‌زاده، استاد دانشکده شیمی گروه تجریه دانشگاه تبریز، در هجدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری، که روز گذشته با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سالن اجلاس سران برگزار شد، عنوان پژوهشگر برتر کشور در گروه علوم پایه را کسب و لوح خود را دریافت کرد.

در قسمتی از این حکم که به امضاء منصور غلامی، وزیر علوم رسیده، آمده است: اعتلای ارزش های دینی و فرهنگی و تداوم استقلال علمی و جنبش دانش بنیان کشور، مرهون تلاش ارزشمند استادان، پژوهشگران و اندیشمندان است که با اندیشه خلاق و قلمی پویای خود، آینده ای روشن و سرشار از امید را به ایران اسلامی هدیه می کنند.

میرعلی فرج‌زاده، مدرک دکتری خود را در رشته شیمی تجزیه از دانشگاه تبریز در سال 1374 دریافت کرده است. چاپ و انتشار بیش از 160 مقاله در مجلاتISI و مجلات علمی- پژوهشی، ارائه 75 مقاله در همایش های علمی داخلی و خارجی، اجرای نزدیک 10 طرح تحقیقاتی، تالیف و ترجمه 4 جلد کتاب از جمله سوابق علمی و پژوهشی این استاد دانشگاه تبریز است.

در این مراسم 20 پژوهشگر و فناور برتر در حوزه‌های علوم انسانی،‌ هنر، کشاورزی و منابع طبیعی، فنی و مهندسی،‌ علوم پایه، پزشکی و دامپزشکی تجلیل بعمل آمد.

 

انتهای پیام/ش

تجلیل از 20 پژوهشگر و فناور برتر در جشنواره ملی پژوهش و فناوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.