اقدامات احمقانه استکبار جهانی علیه مسلمان به ضرر آن‌ها است و نتیجه عکس خواهد داشت

معاون هماهنگ کننده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: این گونه اقدامات ظالمانه باعث اتحاد ملت‌ها خصوصا ملت‌های مسلمان می‌شود و زمینه نابودی آن‌ها فراهم خواهد کرد.

اقدامات احمقانه استکار جهانی علیه مسلمان به ضرر آن‌ها است و نتیجه عکس خواهد داشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، معاون هماهنگ کننده انتظامی سیستان وبلوچستان با تاکید بر اینکه اقدام احمقانه استکبار جهانی علیه مردم مظلوم جهان خصوصا مسلمانان به لطف الهی به ضرر آن‌ها تمام می‌شود و نتیجه برعکس خواهدداشت، گفت: این گونه اقدامات ظالمانه باعث اتحاد ملت‌ها خصوصا ملت‌های مسلمان می‌شود و زمینه نابودی آن‌ها فراهم خواهد کرد.


سرهنگ غلامرضا جعفری در مراسم صبحگاه اختصاصی ستاد انتظامی استان گفت: همیشه از زمان خلقت انسان و در طول تاریخ همیشه دو قطب حق و باطل مقابل همدیگر قرار داشته اند.


وی افزود: یکی از ویژگی‌های باطل، زیاده خواهی و ظلم و ناحقی است که باعث تقابل دو قطب باهم دیگر می‌شود و الان شرایطی که در دنیا مشاهده می‌کنیم مصداق بارز این مسئله مهم باشد.


وی گفت: امروزه استکبار جهانی با زیاده‌خواهی و اجحاف در حق ملت‌های مظلوم منافع و حق و حقوق نامشروع خود را دنبال می‌کند و در مقابل این زیاده خواهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با شعار استکبار ستیزی و سیاست نه شرقی و غربی ایستاده است.


معاون هماهنگ کننده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ایران اسلامی با رهبری عالمانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هیچگاه در برابر ظلم کوتاه نیامده است و در همه صحنه‌های جهانی حضور مقتدرانه داشته است.


وی تصریح کرد:اقدامات استکبار جهانی به خودشان باز می‌گردد و سبب خیر برای مردم مظلوم جهان و مسلمان می‌شود و باطل نابود شدنی و حق ماندگار و جاوادنه خواهد شد.


سرهنگ جعفری در ادامه سخنان خود اظهار داشت: هر بار دشمنان با این یک اقدام احمقانه علیه مردم مظلوم جهان انجام می‌دهند به لطف الهی به ضرر آن‌ها تمام می‌شود و نتیجه آن برعکس و باعث اتحاد ملت‌ها خصوصا ملت‌های مسلمان می‌شود و اقدام اخیر رئیس جمهور امریکا مبنی بر اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی باعث خواهد شد رژیم جعلی صهیونیست به یاری خداوند متعال نابود شود.


این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از زحمات رده‌های ستادی در انجام امورات محوله، افزود: این همت و تلاش شبانه روزی شما عزیزان باعث رضایتمندی شهروندان و سلسله مراتب فرماندهی شده است و این تلاش ستودنی و قابل ستایش می‌باشد.

انتهای پیام/گ

صبحگاه اختصاصی انتظامی سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار