سفر نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی به سیستان وبلوچستان

دکتر سعید جلیلی، نماینده ویژه مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، فردا (چهارشنبه) وارد استان سیستان وبلوچستان می‌شود.

سفر نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی به سیستان وبلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛سعید دهنوی مسئول هماهنگ کننده برنامه‌های سفر دکتر جلیلی در جمع خبرنگاران گفت: دکتر سعید جلیلی به دعوت جمعی از جوانان مومن و انقلابی سیستان وبلوچستان و به منظور شرکت در چهلمین سالگرد تبعید مقام معظم رهبری به ایرانشهر، فردا وارد استان شده و در این مراسم که در محل بیت رهبری در شهرستان ایرانشهر برگزار می‌شود سخنرانی خواهد کرد.

وی افزود: کتاب «بر تبعید» که مجموعه‌ای از خاطرات دوران تبعید رهبری در ایرانشهر می‌باشد نیز در این مراسم رونمایی خواهد شد.

وی گفت: پس از اتمام این جلسه، دکتر جلیلی در بازدید میدانی خود با ظرفیت‌های اقتصادی، کشاورزی و صنعتی جنوب استان آشنا شده و راهکار‌های رشد و توسعه استان را بررسی می‌کند.

دهنوی خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و نشست‌های صمیمی با فعالان فرهنگی، جوانان و نخبگان در شهرستان‌های جنوب استان نیز از دیگر برنامه‌های سفر این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به سیستان وبلوچستان است.

گفتنی است؛ رهبر معظم انقلاب از تاریخ ۲۸ آذر ۱۳۵۶ تا ۲۲ مرداد ۱۳۵۷ به مدت ۲۳۷ روز در ایرانشهر تبعید بود و ساختمانی که زمانی پذیرای رهبر معظم انقلاب بوده است، پس از اتمام مرمت و با تغییر کاربری به نخستین موزه قرآن و عترت در جنوب سیستان وبلوچستان تبدیل شده است.

انتهای پیام/پ

چهلمین سالگرد تبعید مقام معظم رهبری به ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.