جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان:

خصوصیت منحصر به فرد بسیج بعد اعتقادی و الهی این نیروی عظیم الهی است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به ویژگی‌های بسیجی گفت: خصوصیت منحصر به فرد این نیروی الهی نسبت به تمام مبارزان دنیا بعد اعتقادی و الهی این نیروی عظیم الهی است که در هیچ نیروی نظامی در جهان یافت نمی‌شود.

خصوصیت منحصر به فرد بسیج بعد اعتقادی و الهی این نیروی عظیم الهی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ اکبر یونسی جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان  با اشاره به شکست گروه‌های تروریستی در منطقه و ناکامی آنان بیان داشت: این بسیج  مردمی بود که توانست پشت استکبار جهانی را به خاک مذلت بکشاند.

وی با اشاره به ویژگی‌های بسیج و با بیان اینکه بسیج در دنیا حد و مرز ندارد، گفت: نیروی بسیجی شب و روز ندارد و زمان و مکان نمی شناسدو همواره طرفدار حق و دشمن ستمگر است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: بسیجی حق مظلوم را از ظالم می‌گیرد و مستضعفین را برتر از مستکبرین می‌داند و از قدرت‌های بزرگ هراسی ندارد.

وی با بیان اینکه از دیگر ویژگی‌های یک بسیجی آگاه و بصیر بودن است، عنوان کرد: بسیجی هوشیار است و نسبت به مسائل علم روز دارد.

یونسی بیان کرد: این نیروی بت‌شکن هزاران شایستگی دارد اما خصوصیت منحصر به فرد این نیروی الهی نسبت به تمام مبارزان دنیا بعد اعتقادی و الهی این نیروی عظیم الهی است که در هیچ نیروی نظامی در جهان یافت نمی‌شود.

وی یادآور شد: ابرقدرت‌ها و حامیان آنها از این قدرت الهی به وحشت افتاده‌اند و به همین منظور درصدد تخریب و صحنه‌سازی مداوم در برابر این نیروی بازدارنده هستند و همیشه ترس این نیروی فداکار در دل آنان وجود دارد.

انتهای پیام/د.ا

 بسیج  دارای بعد اعتقادی و الهی  است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار