معاون فرماندار سرخه;

افزایش کشفیات قاچاق کالا در سرخه

معاون فرماندار سرخه از افزایش 3 درصدی کشفیات قاچاق کالا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد تقی ادهم معاون فرماندار سرخه در نشست کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز سرخه با بیان اینکه گشت ها و رصد اطلاعاتی توسط دستگاه های نظارتی و انتظامی شهرستان در تمامی حوزه ها به صورت مستمر و شبانه روزی در حال انجام است گفت : با تلاش کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نیروهای نظارتی و انتظامی سرخه طی ۹ ماهه سال جاری کشفیات قاچاق کالا سه درصد افزایش داشته است.


وی بیان داشت:۳۲ پرونده قاچاق مرتبط با منابع ملی در ماه های گذشته سال جاری تشکیل شده که عمدتاً مربوط به احشام و سوخت هستند.


معاون فرماندار سرخه یکی از مواردی که در زمینه قاچاق کالا و ارز مورد توجه جدی این کمیسیون در شهرستان است را قاچاق سوخت عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۷ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق در سرخه کشف شده است.


ادهم با اشاره به این مطلب که کالاهای ممنوعه از قبیل شوکر، اسپری و تجهیزات پلیسی نیز یکی دیگر از حوزه های کشفیات قاچاق در این شهرستان است، تاکید کرد: در این زمینه ۱۹ پرونده تشکیل شده که تمامی آنها به مراجع قضایی ارجاع شده است.


وی در پایان گفت:طی ۹ ماهه سال جاری ۸۳ پرونده قاچاق کالا به ارزش ریالی هشت میلیارد ریال تشکیل شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.


انتهای پیام / ه


کشفیات قاچاق کالا در سرخه ۳درصد افزایش یافت

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.