برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی ائمه جماعت و شوراهای پایگاه مقاومت بسیج

اولین کارگاه آموزشی توانمندسازی ائمه جماعت، هیات امنا، خادمین و شوراهای پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد کردیتان در سنندج برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛معاون بسیج مساجد سپاه بیت‌المقدس کردستان شامگاه امروز در مراسم آغاز به کار این کارگاه آموزشی، گفت: نقش محوری مساجد در هدایت افکار عمومی بر کسی پوشیده نیست و برنامه‌ریزی در این مسیر نوعی سرمایه‌گذاری برای تعالی جامعه است.

مسعودی افزود: در این کارگاه آموزشی شاهد حضور ائمه جماعت، هیات امنا، خادمین و شوراهای پایگاه‌های بسیج مساجد شهرستان‌های مختلف استان هستیم و بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده در 9 محور به تبیین اهداف خواهیم پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: فراهم‌کردن حضور هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان در مساجد، تثبیت پایگاه‌های بسیج مساجد، تبیین مسجد محوری و اهداف بسیج در این حوزه، ایجاد هماهنگی بیشتر با ادارات و سازمان‌های متولی امور مساجد، تقویت وحدت و همدلی از جمله اهدافی است که در این کارگاه با حضور اساتید و مدرسین تبیین خواهد شد.

مسعودی همچنین از برنامه‌ریزی برای اجرای کارگاه‌های تخصصی در شهرستان‌های مختلف استان، تقویت پایگاه‌های بسیج مساجد و حمایت از فعالیت‌های بصیرت‌افزای اعضای این پایگاه‌ها به صورت ویژه خبر داد.

وی افزود: مساجد همواره محل تصمیم‌گیری بوده و ما می‌خواهیم که تمامی امور و دغدغه‌های اقشار مختلف مردم با محوریت مساجد در همان محل زندگیشان رفع شود.

انتهای پیام/ د م

برنامه‌ریزی در مساجد نوعی سرمایه‌گذاری برای تعالی جامعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.