شرکت ارتباطات زیرساخت لوح سپاس چهاردهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه سازمان صدا و سیما را دریافت کرد

در مراسم اختتامیه چهاردهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه سازمان صدا و سیما، شرکت ارتباطات زیرساخت لوح سپاس این اجلاس را دریافت کرد.

شرکت ارتباطات زیرساخت لوح سپاس چهاردهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه سازمان صدا و سیما را دریافت کردبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مراسم اختتامیه چهاردهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه که به مدت دو روز درسالن همایش های سازمان صداوسیما برگزارشد، از دکتر عباسی شاهکوه مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت به نمایندگی از مدیران و همکاران شرکت که طی چندین سال برای پایداری سیگنال رسانی صدا و سیما فعالیت شبانه روزی و همکاری موثر داشتند تقدیر به عمل آمد.

براساس این گزارش شرکت ارتباطات زیرساخت تنها سازمان دولتی بود که به دلیل تامین زیرساخت های ارتباطی در زمینه تحقق اهداف عالی پدافند غیرعامل موفق به کسب لوح سپاس از رئیس سازمان صدا و سیما شد.

لازم به ذکر است که درمراسم افتتاحیه این اجلاس که در روز سه شنبه ۲۱ آذر ماه برگزار شد مهندس آذری جهرمی وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در سخنرانی افتتاحیه مطالب مهمی درخصوص اهمیت فناوری رسانه به عنوان یک فناوری استراتژیک و رویکردهای نوین تولید و توزیع محتوا ایراد کردند.

شرکت ارتباطات زیرساخت لوح سپاس چهاردهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه سازمان صدا و سیما را دریافت کرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار