دعوت از مردم برای شرکت در تجمع حماسه ۹ دی

امام جمعه موقت قزوین از مردم استان دعوت کرد تا در تجمع حماسه ۹ دی شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین احمد قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته از مردم خواست تا با شرکت در تجمع حماسه ۹ دی، پیامشان را به گوش مسئولان برسانند و اعلام کنند که همیشه در صحنه هستند.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی نشانه بصیرت و آگاهی مردم بود، اضافه کرد: در فتنه ۸۸ افراد ضد انقلاب، کشور را هشت ماه به آشوب کشیدند و مردم باید با حضورشان در این تجمع بصیرتشان را به رخ بکشند.

امام جمعه موقت قزوین به ارتباط بین برجام و فتنه اشاره کرد و گفت: برجام و سختی‌های امروز ما، حاصل فتنه ۸۸ است، آن آقازاده لندن نشین گفت که شما تحریم‌ها را علیه ایران افزایش دهید تا کار نظام یکسره شود.

حجت الاسلام و المسلمین قابل اضافه کرد: امروز با تمام همکاری‌ها در موضوع برجام، هر روز از ترفندی برای محکوم کردن ایران استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: انگلیس، فرانسه و آمریکا در رابطه با موضوع موشک‌ها هم دست هستند تا با این بهانه به ایران فشار بیاورند.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به عده‌ای از دولتمردان که با استفاده از امکانات دولتی سرمایه‌های کلان شخصی جمع‌آوری کرده‌اند، گفت: این افراد مدعی هستند که ژنشان بهتر است و آی‌کیوشان بالاست؛ در حالی که باید گفت ، نخیر شما دین ندارید.

وی ادامه داد: به گفته دادستان کشور اجناس قاچاق که وارد کشور می‌شود وزرا و خانواده هایشان درگیر آن هستند.

وی افزود: امروز کار به آنجارسیده است که در مجلس برای برداشتن حصرفتنه گران امضا جمع می‌کنند در حالی که آن‌ها با آبروی نظام بازی کردند و در شعارهایشان هم گفتند که انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است.

حجت الاسلام و المسلمین قابل گفت:: نظام با حصر فتنه گران، به آن‌ها لطف کرده است.

امام جمعه موقت قزوین به صحبت‌های یکی از رهبران منافق اشاره کرد و گفت: سرکرده منافقین گفت: ما با بردن شعارهایمان به داخل ایران، پیروز شدیم.

حجت الاسلام و المسلمین قابل با اشاره به زلزله اخیر تهران به نمازگزاران متذکر شد: در زلزله چند شب پیش تهران و شهر‌های بزرگ سرمایه‌داران کاخ‌های گران‌قیمت را رها کردند و به خیابان آمدند و این نشانه است برای آنکه بعد از مرگ کسی چیزی با خودش نمی‌برد، مگر نماز و دعای حقیقی که سرمایه واقعی برای قیامت خواهد بود.

انتهای پیام/

سخنرانی امام جمعه موقت قزوین در خطبه های نماز جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.