درایت و اقتدار شورای تامین کرمان از چالش های بزرگی جلوگیری کرد

استاندار کرمان با اشاره به اقدامات بسیار خوب شورای تامین استان تا کنون، گفت: درایت و اقتدار شورای تامین استان در دولت یازدهم از چالش های بزرگی جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا رزم حسینی صبح یکشنبه در همایش کلانتری و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والامقام، افزود: شهدای والامقام برای تعالی اسلام، جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند لذا حق زیادی به گردن ما دارند.


وی با تاکید براینکه امنیت پایدار کنونی کشور مدیون ایثارگری ها و خون های پاک شهداست، یادآور شد: نیروی انتظامی طی چهار سال گذشته خدمات قابل قبولی را در سطح استان انجام داده است و همین امر موجب بهبود شاخص های امنیتی شده است.


استاندار کرمان استمرار حرکت های اقتصادی در استان را در ارتقاء شاخص های امنیتی استان موثر دانست و تصریح کرد: در دولت یازدهم مدیریت امنیتی در استان به خوبی تدبیر شد و همین درایت و اقتدار شورای تامین استان، از چالش های بزرگی جلوگیری کرد.


رزم حسینی با تقدیر از تلاش های دستگاه های امنیتی بویژه مجموعه نیروی انتظامی، اظهار کرد: طی دولت یازدهم در استان کرمان، دستگاه های امنیتی در مقابله با اجتماعات کارگری هیچگونه برخورد فیزیکی نداشته و با گفتگو، مهربانی و تدبیر این موضوعات را حل و فصل نموده اند.


وی با اشاره به اینکه خلق تکنولوژی های جدید، ابزارهای امنیتی خوبی را پدید آورده که متناسب با آن تهدیداتی بوجود می آید که نیازمند تدبیر دستگاه های امنیتی است، گفت: امروز احساس امنیت از خود امنیت مهمتر است.


استاندار کرمان با تاکید براینکه توسعه و پیشرفت ابزارهای بشری موجب می شود به همان میزان ماموریت دستگاه های امنیتی متفاوت باشد، افزود: در جامعه کنونی پلیس پناهگاه اصلی مردم است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز به این جایگاه توجه شده؛ البته در مسائل لوجستیکی و تامین اجتماعی مشکلاتی وجود دارد که امید است در این زمینه نیز تدبیر شود.


رزم حسینی تهدیدات آینده کشور را در حوزه های اقتصادی و اجتماعی دانست و یادآورشد: مردم کشورمان از سطح شعور بالایی برخوردارند و قریب به 50 میلیون ایرانی در شبکه های اجتماعی عضو هستند اما بسیاری از این افراد تحت تاثیر بخش های منفی این فضا قرار نگرفته اند.


وی با تاکید براینکه در استان کرمان با تدبیر نیروهای نظامی و انتظامی فضا به خوبی مدیریت شده است، تصریح کرد: همکاری و درایت خوبی در مناطق زلزله زده استان توسط مجموعه نیروی انتظامی صورت گرفت که جای تقدیر دارد.


استاندار کرمان به سفر یک روزه محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور به استان کرمان و بازدید وی از مناطق زلزله زده کرمان اشاره کرد و گفت: پرواز حامل مسئولین کشوری غروب شنبه به زمین نشست و پس از بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان کوهبنان و گفتگو با مردم، تجربه خوبی کسب شد که می توان شبانه نیز از مناطق زلزله زده سرکشی کرد.


رزم حسینی با تاکید براینکه ادبیات در مسیر گفتگو بسیار مهم است، افزود: اگر رفتار مسئولین با همدلی، همزبانی و همدردی باشد، مردم می پذیرند و آن مقام مسئول را از خودشان می دانند.


وی فرهنگ، اقتصاد و امنیت را حلقه های به هم متصل دانست و یادآورشد: امروز با اقدامات اقتصادی در شهرستان قلعه گنج، مردم امنیت را از خودشان می دانند و پول هایشان را به صحنه آورده و سرمایه گذاری می کنند.

انتهای پیام/ی

امنیت تاثیر زیادی در سرمایه گذاری دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار