قدردانی ستاد اقامه نماز کشور از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ستاد اقامه نماز کشور، از عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، قدردانی کرد.

تقدیر ستاد اقامه نماز کشور از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد اقامه نماز کشور، از عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، اقدامات موثر در فضای مجازی، اجرای پژوهش ملی و جشنواره هایی با موضوع نماز قدردانی کرد.

ستاد اقامه نماز کشور با الهام از رهنمود ها و فرامین مقام معظم رهبری و بر پایه ارزیابی های به عمل آمده مبتنی بر شاخص های دستور العمل ارزیابی ستاد اقامه نماز، عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در سال ١٣٩٥شایسته قدردانی دانست.

 در متن لوح تقدیر حجت‌الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز خطاب به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: «اقامه و پاسداشت فریضه حیات  بخش نماز، تکلیفی الهی و آسمانی است که بر دوش همگان به ویژه صاحبان مقام، مکنت و مرتبت اجتماعی،نهاده شده است. ظهور و تجلی انوار اقامه راستین نماز، نوید بخش سعادت و سلامت و تامین کننده امنیت و عاقبتی جاودانه برای جامعه انسانی است. ستاد اقامه نماز کشور با الهام از رهنمود ها و فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله) بر پایه ارزیابی های به عمل آمده مبتنی بر شاخص های دستور العمل ارزیابی ستا اقامه نماز، عملکرد سال ١٣٩٥ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز را به دلیل اقدامات موثر در فضای مجازی، اجرای پژوهش ملی و جشنواره هایی با موضوع نماز شایسته تقدیر ارزیابی نموده است. لذا اینجانب از همه مسئولان و دست اندرکاران نماز آن دستگاه سپاسگزاری وقدردانی نموده،سعادت و سلامت همگان را در مسیر خدمت به اسلام عزیز از درگاه الهی مسئلت می نمایم.»

 بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و فضای مجازی ۳۰ آذر با قرائت پیام مقام معظم رهبری در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار شد. در مراسم افتتاحیه این اجلاس یک روزه وزیران آموزش و پرورش و ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس ستاد اقامه نماز کشور و جمعی دیگر از شخصیت های مهم فرهنگی و علمای شیعه و اهل سنت حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.